Geen sneeuw, wel wit.

Hier hebben we nog geen sneeuw gezien, maar deze morgen lag alles er toch wit bij : de mist was aangevroren.

wit

Niet genoeg voor een sneeuwballen gevecht of om filmkes te maken van de poezen die spelen in de sneeuw.

Aangezien het volgende week zal dooien, zal het er waarschijnlijk niet van komen dit jaar.

Het is leuk om weer een computer te hebben die naar behoren werkt. Ik heb gisteren heel de namiddag Blasterball gespeeld. Dat was leuk ! Ook om iets op te zoeken is het heel handig : je bedenkt iets, weet het niet juist meer en na enkele klikken vind je het antwoord. Einde discussie.  Hoe heerlijk ! Ik kan nu weer volgen hoe het met jullie gesteld is en welke dingen jullie overkomen zijn of wat jullie bedenkingen zijn. Schitterend ! De tv zal weer wat op de achtergrond geschoven worden. Ook goed !

Ik heb 10 pull’s gemaakt sedert mijn brei-woede begonnen is. De ene is beter gelukt dan de andere, maar ik zal het zeker niet koud hebben de komende winters. Ik heb lange, kortere, open vooraan met knopen, … Ik zal er eens foto’s van nemen en hier plaatsen, misschien.

2 thoughts on “Geen sneeuw, wel wit.

Geef een reactie

