Lekker druk.

Ik heb 28 telefoons beantwoord vandaag en dat is, voor wie het niet weet, toch veel ! Ik had bijna geen tijd om de mensen een Gelukkig Nieuwjaar en Veel Levensvreugde te wensen. Het gelul gezever vloog heen en terug.

De meesten waren begripvol dat we gisteren gesloten waren slechts enkele konden het niet begrijpen : wij stonden in dienst van de gemeenschap, dus moesten we dat gisteren ook zijn ! Ik heb die gezegd dat er leven is buiten de RVA. Het was echt toeval dat ik die mensen niet kon helpen en ze terug naar hun UI heb laten bellen. Echt waar !

Ik heb dus een leuke, maar drukke eerste werkdag gehad en de kans is groot dat het de hele week zo blijft doorgaan. We hebben veel werk maar de sfeer is goed dus gaat het vooruit. Hoera !

Is het buiten koud of is het buiten koud ? Laat maar zo nog een beetje vriezen bij droog weer, dan zijn er hopelijk later op het jaar weinig spinnen.


Zie hier enkele wijze woorden:

“Een groot mens is iemand bij wie je je niet klein voelt maar groot voelt.”

Gilbert Keith Chesterton

 

4 thoughts on “Lekker druk.

  1. Beter goed gevulde dagen op het werk – zo gaat de tijd rapper en heb je het gevoel nuttig bezig te zijn.
    Koud? Allez gij. 😛
    Ik heb nog maar heel weinig grote mensen tegen gekomen – of ligt het eerder aan mezelf?

Geef een reactie

