Zo doe ik dat.

Ik merk een probleem op, denk er eventjes over na en doe er iets aan.

Zaterdag de droogkast kapot, zondag kijken op de www wat er te koop is en dinsdag om een nieuwe (ze waren maandag gesloten).

Het is een Zanussi geworden van de Eldi. Wat duurder dan gedacht (399.99) maar het is een condens met sensor en timer. Er was ook 5 jaar garantie-aan-huis bij zonder extra kost. Hopelijk heb ik dat niet nodig. Ik heb het boekje al eens diagonaal doorbladerd en het ziet er een goeie uit. Hopelijk gaat het ook 10 jaar mee. Langer mag ook !

Ik kreeg geen korting omdat het al in promotie stond en ze zeiden dat het na Nieuwjaar niet echt goedkoper zou zijn. Maar ik heb wel een jongeman meegekregen die het in mijn auto heeft gezet, thuis heeft geholpen het eruit te sleuren en binnen brengen, de oude heeft helpen in de auto te zetten en aan de winkel weer eruit halen. Dat heeft me toch 50 euro bespaard.

Zo stond de nieuwe direct thuis en op zijn plaats tegen dat mijn schat van zijn werk kwam. Hij vond ook dat ik het prima geregeld had. Zoals gewoonlijk.

Ik zal in het weekend, tijdens het nachttarief, eens uittesten wat het allemaal kan. Ik kan weer wassen én drogen naar hartelust. Hoera ! Ik ben tevreden !

5 thoughts on “Zo doe ik dat.

  1. @ Madameblogt :
    Om te laden en te lossen, hé. Ik moest hem nadien terug afgeven. 😆
    @ Zeezicht :
    Weet ik, maar zo ben ik nu eenmaal. Die goedkopere is van een ander merk en ik troost me met de gedachte dat het niet zo’n goede zou zijn geweest. 😉

Geef een reactie

