Collega, je bent een lurker.

Ik had gisteren aan 1 collega verteld dat ik een (andere) nieuwe pull en broek aanhad. Tijdens de koffiepauze deze morgen vraagt een andere collega aan mij of dit nu mijn nieuwe broek is. Ik beschuldig de eerste collega er lachend van dat ze niet kan zwijgen. Zij viel uit de lucht en wist nergens van.

Blijkt dat de 2de collega hier geregeld komt lezen en zo op de hoogte is van mijn breiwoede en nieuwste aankopen. Op mijn vraag waarom ze nooit een reactie plaatst zei ze dat ze niet durft. Ewel, E., je bent anders niet zo verlegen. Je bent een leuke, lieve collega die anders niet op haar mondje is gevallen en steeds bereid is tot plagen. Daarom daag ik je uit : laat van je horen ! πŸ™‚

Ik vraag me af hoeveel andere van mijn medewerkers hier komen lezen zonder een woordje achter te laten ? Misschien daarom dat ze niet vragen hoe het met me is : ze lezen het hier ! πŸ˜€

Al vind ik lurken niet eerlijk en zou ik liever hebben dat ik weet wie hier op bezoek komt, het is een deel van het bloggen. Toch vraag ik om jullie bekend te maken. Een simpele ‘ben hier geweest’ met je naam is voldoende. Bedankt.

12 thoughts on “Collega, je bent een lurker.

  1. ik kom regelmatig, hoor. Maar dat wist je al, hΓ© πŸ˜‰
    Ik vraag me eigenlijk ook wel nu en dan af wie er allemaal komt lezen. Maar al bij al heb ik daar weinig last van of ze dan een reactie zetten of niet. Zolang ik maar reactie krijg, ben ik al content πŸ™‚

  2. @ Elke :
    Jij bent geen lurker want je laat steeds weten wanneer je langs geweest bent, waarvoor dank.
    Ik normaal gezien ook niet maar nu was ik ‘op mijn nest gepakt’. πŸ˜‰
    @ Babs :
    Eindelijk ! Op het werk brul ik niet veel meer, heeft toch geen zin.
    Bedankt ! πŸ™‚

  3. @ Zeezicht :
    Jammer, eigenlijk, van die reactie.
    @ Zapnimf :
    πŸ˜† Dat weet ik (nog) ! Maar ik ga hier toch niet meer censureren dan ik nu al doe …
    @ Stef :
    Ik denk niet dat je haar kent. Ik vertel het wel eens wanneer ik je zie.

  4. @ Stef, Babs is een hele toffe meid met een klein hartje maar nen groten mond die vandaag medisch is gekeurd en goed bevonden voor de job (jammer genoeg). Ja Michken, ik was hier nog eens vandaag πŸ˜‰

Geef een reactie

