Prachtige dag !

Gisteren waren we gevraagd bij zus en schoonbroer als bedanking voor de trouwalbum die mijn schat gemaakt had.

Rond 13 uur waren we bij hen, net op tijd. We hebben eerst 2 flessen Champie soldaat gemaakt. We weten nooit van ophouden, hé. De gourmet was zeer lekker en verzorgd. De rode wijn liet zich ook drinken, zei mijn liefste.

Dan vlug naar de parking van de Cohiba waar ze hun auto lieten staan en allen samen in mijn auto naar Kinepolis. Quantum of Solace is een prachtige, action-packed, typische 007-film. We hebben ervan genoten !

Terug in de Cohiba hebben we nog gebabbeld, gelachen, gedanst en gedronken tot rond 1 uur ! We hadden het gevoel dat we weer snotneuzen waren en 100 man sterk. Dat we de hele wereld aankonden en dat niets ons kon raken. We hebben ons steengoed geamuseerd : het gezelschap was schitterend en de muziek groovy.

Mijn schoonbroer heeft woord gehouden en we hebben geen geld moeten boven halen. Heel chique van hem !

Gelukkig moet ik pas deze namiddag mijn auto binnen doen voor winteronderhoud. Zo heb ik nog wat tijd om met mijn nieuwe gsm te spelen, die mijn schat gisteren mee gebracht heeft, en mijn ringtones te zoeken en te downloaden …

8 thoughts on “Prachtige dag !

  1. @ Madameblogt :
    Ik kan weer gsm-en en sms-en naar hartelust : geen toesten die vast geplakt zitten. 🙂
    @ Zeezicht :
    HEEL wat minder ! 😐
    @ Stef :
    Dankzij die nieuwe ‘leeft’ de oude nog en heb ik er nog mijn voet niet opgezet … 😉
    Zoals hierboven : HEEL wat minder, maar minder slecht dan verwacht. 😀

  2. Als het minder slecht was dan verwacht, dan kan het nog zo veel geen kwaad hé. Zolang de leute de dag ervoor goed genoeg was, dan kan een mens al tegen een stootje hé. 😉

Geef een reactie

