Al mijn medewerkers zijn in gesprek …

Inderdaad : met elkaar !

Ik zat op het werk, met mijn 2 oortjes in, te luisteren naar mijn eigen muziek, dat luid stond. Dit in de hoop dat ik de dwaze gesprekken tussen mijn collega’s niet meer moest aanhoren. Deze kwamen er toch nog door en kon ik niet negeren, dus heb ik ze opgeschreven voor een logje : 

  • Hoe durven ze zo’n oude, lelijke pop aanbieden op een rommelmarkt ? Er zaten klitten in het haar ! Denken ze nu echt dat er iemand geld voor zal geven ? Die denken zeker dat wij even dom zijn als hen ?
  • Mijn vriend/huisgenoot spreekt nooit mijn naam uit. Nooit ! Zelfs geen koosnaampje. Zeg me eerlijk : wat zou jij eraan doen ?
  • Ik weet niet hoe het komt : weer slechts enkele 100 gram eraf op de weegschaal bij de Weightwatchers, gisteren. … En dan kreeg ik opeens die pralines in het oog en ik heb ze allemaal na elkaar opgegeten !
  • Over pyjama’s uit het Kruidvat : Wil je er een voor mij meebrengen ? Voor mij een roze Snoopy of Betty Boop, geen blauw. Voor mij een blauwe Snoopy, geen roze, of Betty, een roze of blauwe is om het even.
  • Heeft er al iemand de chocomelk van Senseo gedronken ? Ja ? Was het lekker ? Waar heb je het gevonden ? Hoeveel kost het ? Wil je er voor mij meebrengen maar niet als het meer dan xxx euro kost.
  • Over ‘Thuis’ : Heb je het gisteren gezien ? X (ben de naam vergeten) heeft geslapen met haar vader ! Hoezo geslapen ? Naar bed geweest ? Sex gehad ? Oei, oei, dat is nog niet effen !
  • Over ‘Mijn restaurant’ : Die vrouw van X (weer naam vergeten) is lesbisch geworden ! Ik vraag me af hoe het nu verder moet met het restaurant.
  • Over ‘Boer zoekt Vrouw’ : Er zitten blijkbaar geen homo’s in de Boerenstiel, hé. Hoe zou dat komen ?

Bij het opruimen van de desk en tellen van het aantal afgewerkte dossiers :

  • Het was een hectische namiddag, hé.
  • Ik geraakte niet vooruit met het werk want het waren allemaal moeilijke gevallen.

De chef was niet aanwezig deze namiddag …

8 thoughts on “Al mijn medewerkers zijn in gesprek …

  1. Het zal wel zijn: moeilijke gevallen. En dan verbaast zijn als er fouten van hen opduiken zeker? Heel interessante gesprekken trouwens. 🙄

Geef een reactie

