Leuk is anders !

Hoe komt het dat het meer dan een uur duurt voor ik hier binnen geraak ? Is dat dan dat ‘vlugge’ internet waar ze ons mee troosten als we klagen dat het zo duur is ? Het zal wel zijn omdat het een schoolverlof is zeker ? Of zouden ze een beter excuus hebben ? Leuk is anders !

Het gaat hoe langer, hoe minder goed tussen mijn 2 poezen : de grote blaast elke keer hij de kleine ziet of denkt te ruiken. Ik weet niet hoe het op te lossen. We hebben al een schreeuw laten horen wanneer we het zien, hem negeren, hem straffen, hem meer aandacht geven, … niets helpt. Leuk is anders !

De kogel is door de kerk : ik heb mijn verlof op 31 december ingetrokken. Dat betekent dat ik thuis ben van 18/12 tot 4/01 maar voor die ene dag vroeg moet opstaan, douchen, (echte) kleren aantrekken en vertrekken … Gelukkig ben ik niet want ik vind het een onderbreking van mijn thuis-zijn en een groot ongemak, maar het moest van de chef. Zij was de enige die tussen Kerst en Oudejaar kwam werken en zag dat niet zitten. Dus moest iedereen die de week voor Kerstdag in verlof was, 1 dag inleveren tijdens de volgende week. Aangezien ik op die maandag en dinsdag onbetaald verlof heb aangevraagd bleef alleen die 31ste over … Leuk is anders !

8 thoughts on “Leuk is anders !

  1. De internetverbinding was hier vandaag ook trager dan anders.

    Wat die 31ste december betreft, dat is inderdaad jammer maar na het werken wacht er een feestje dus dat komt wel goed. 😉

  2. Troost je, ik werk bijna al die andere dagen van je verlof 😉
    Maar dat zullen mijn laatste loodjes ginder zijn. En daarna kunnen ze voor op zijn minst 6 maanden een grote boom in.

  3. @ Madameblogt :
    Weet ik wel, maar ik neem altijd mijn groot verlofeind december en nu is het onderbroken. 😥
    @ Linn :
    Blij dat er niets aan onze pc is.
    Op die dagen eten wanneer we willen en nu moet we ons schikken aan dat werk …
    @ Annemie :
    Bij ons was heel het internet traag. 😦
    Dacht je ?
    @ Elke :
    Jij hebt dan al verlof genomen of opgespaard voor die 6 maanden ? Mmmm, 6 maanden niet moeten gaan werken … het idee alleen al. 😉

  4. Ik heb het meeste al opgenomen. Met kinderen moet dat over de vakantieperiodes verspreid worden, hé.
    Maar hoe dan ook: ik neem geen 6 maanden onbetaald verlof om thuis te blijven maar om elders te gaan werken, hé 😉
    En ik krijg daar meer verlof zeg. Geweldig!

Geef een reactie

