Terug naar het werk …

Ik was zeker nog niet uitgeslapen deze morgen. Wat wil je : bijna 3 uur vroeger opstaan dan de laatste week ! Maar de aanblik van mijn poezen en mijn schat maakten veel goed. Ook de Apranax want mijn spieren zijn nog niet helemaal de oude. Of is het omdat ik oud(er) word dat mijn spieren niet (meer) mee willen ? 😆

Mijn poezen waren niet gelukkig dat ik niet thuis bleef en bleven rond mijn benen draaien. Met pijn in mijn hart ben ik vertrokken. Mijn stalen ros (=auto) startte direct en binnen enkele minuten was ik op het werk.

Wat ik daar vond viel nog mee : slechts enkele kleine wijzigingen qua reglementering en ik ben van telefoon deze week. Hoera ! Hopelijk zitten er weer enkele leuke tussen. Het voordeel is ook dat ik bij de telefoon werk kan doen dat ik graag doe en dat ik er niet zoveel van kan doen. 😉

Er was nogal veel getater dus moest er niets gezegd worden over de mails die Stef en ik naar elkaar sturen. Een hele geruststelling al is dat geen garantie.

Ik kreeg de schok van mijn leven toen ik opeens zag dat het nog maar 9 uur was. Het was alsof ik er al een halve dag was ! Gelukkig is de rest van de dag vlotter gegaan.

Ik heb goed gewerkt, vind ik zelf, en heb een goede eerste dag gehad. Nog 2,5 dagen …

3 thoughts on “Terug naar het werk …

Geef een reactie

