Kiezen.

Ha ! En ik die dacht dat, nu het trouwalbum verstuurd is, ik weer over de pc zou kunnen beschikken ? Niets van ! Mijn schat had nog 2 boekjes en 40 prints staan voor de prijs van elk 2 euro verzendingskosten. De actie loopt tot en met 30 september dus was het nog steeds kiezen en delen, wikken en wegen.

De ‘echte’ trouwalbum is gisteren afgewerkt en komt, hopelijk, volgende week binnen. Er zijn enkele pagina’s blanco gelaten. Daar zal mijn liefste dan een zelf afgedrukte foto ofwel inkleuren ofwel verknippen en dan inkleven. Zo krijgt het nog iets meer cachet.

Het ene boekje, dat hij vandaag samengesteld heeft, staat vol met foto’s die het album niet gehaald hebben.  Enerzijds omdat er al zo iets in het album terug te vinden is, anderzijds omdat het grote publiek die foto’s niet hoeft te zien.

Van de 40 gratis prints heeft hij een bedankingskaart gemaakt die de trouwers kunnen geven aan de mensen die aanwezig waren op de dag. Een aandenken, zeg maar. De tijd die er over gegaan is om de juiste foto te kiezen … niet te doen !

Het laatste boekje zal hij gebruiken om zijn foto’s van de Stripmuren te Brussel mee vol te krijgen. Ook leuk. Dat zal hij morgen doen.

Nu moet ik vlug in de zetel gaan zitten, voor de tv, met okkernoten op mijn schoot want onze programma’s beginnen. Jullie schrijfsels lezen zal hopelijk voor morgen zijn.

8 thoughts on “Kiezen.

  1. Tijdrovend karwei zo te horen en kiezen uit zoveel foto’s is nooit gemakkelijk…
    Onze schrijfsels lopen niet weg! 😉
    En pas op met de noten, misschien wel héél lekker, maar slecht voor de stem…

  2. Voor de doop van mijn nicht moet ik anders niet echt veel kiezen: de meeste van mijn foto’s zijn grote mislukkingen. 😦 Het is een luxe om zoveel keuze te hebben … en ook een beetje lastig. 😉

  3. @ Annemie :
    En sommige in sepia trekken, andere in zwart/wit, een beetje ‘flou-artistique’ hier en daar, … Heel veel werk ! Maar hij doet het graag. 😉
    Ik doe alle velletjes eraf en dan geen keelpijn of last van mijn stem.
    @ Moekemicheline :
    Vind ik ook : niet jong wel gek. 😆
    Ik eet veel minder als ik ’s avonds noten mag kraken. 😀
    @ Zapnimf :
    Er kruipt wat werk in, maar het resultaat mag dan ook gezien worden. 🙂
    @ Stef :
    Tip : veel, maar dan ook heel veel foto’s trekken. Wij hadden er meer dan 450 … 😉

Geef een reactie

