Niet veel tijd.

Aangezien ik mijn schat aan het opjagen ben om zo vlug mogelijk ‘de foto’s van de trouw’ in orde te krijgen, ben ik zowat de pc kwijt. Een mens kan niet alles hebben, hé. 😉

Zo kan ik bijna niet bloggen en al zeker geen andere blogs lezen. Waarvoor mijn excuses. Nu vlug al enkele voor ik er weer af vlieg. Maar morgennamiddag ben ik alleen thuis en dan maak ik er werk van om de rest te doen. Beloofd.

Gisteren gaf onze pc de melding dat de virusscanner verlopen was. Mijn liefste had nog een proef liggen voor 1 maand en heeft die, met veel moeite, erop gezet. Blijkt nu dat we op ‘mijn computer’ de C en G schijf niet meer open krijgen. Op de plaats van ‘openen’ staan rare tekens en als ik erop klik vraagt ie telkens met welk programma ik het wil openen ! Weet ik veel ! Ik begrijp er niets van. Gelukkig werken de snelkoppelingen wel nog of het was een volledig ramp !

3 weken chefloos zijn heeft ook z’n voordelen. Zo heb ik vandaag de telefoon overgenomen van een collega die dat niet zo graag doet. De vervangende chef was ermee akkoord en zo waren we allemaal gelukkig. 😀

6 thoughts on “Niet veel tijd.

Geef een reactie

