Over and out !

Voor mij is het nu officieel : de zomer is voorbij.

Vanaf deze week is het gedaan met het mooie leventje en moet ik weer 3,5 dagen werken per week. Maar aangezien iedereen terug is en de vakantie-blues over zijn, kunnen we er met z’n allen invliegen. De sfeer is goed, we trekken allemaal gelijk en zo gaat ie lekker.

Dat we de zon geregeld te zien krijgen is een bonus, maar echt warm is het toch niet meer. Enfin, dan doen we terug iets aan met lange mouwen. ’s Avonds een lichte pull en zo moet de kachel nog niet aan. Mijn schat heeft toch altijd warmer dan ik, dus hij is ook blij.

Dat doet me eraan denken : ik moet mijn bottekes nog binnen doen in de vermakerij of zal ik toch nieuwe kopen ? Ik heb gezien dat er een actie is waar je geld krijgt voor een oud paar (schoenen). Waar was dat nu weer ? Mijn liefste zal het wel weten. Niet dat ik er geen andere heb, maar ik zou wel nieuwe willen. Ik ben tenslotte een vrouw, hé … 😉

4 thoughts on “Over and out !

Geef een reactie

