Vlugger ?

Ik ben zooooo blij dat Telenet vandaag de snelheid verhoogt heeft. Not !

Na een hele voormiddag op het werk (deze namiddag hadden we vergadering/les), meer zandloper gezien te hebben dan iets anders (niet dat het intranet op het werk via Telenet gaat, denk ik toch niet), is het hier ook van dat ! Straf vervelend ! Ik veronderstel ‘dat ze er nog mee bezig zijn’ of dat het ‘niet zo vlot verloopt als ze gedacht hadden’. Hoe het ook zij : voor iemand als ik, die geen geduld heeft, is het om zo zot al een achterdeur gek te worden !

Om die reden, en die reden alleen, zal ik geen blogs lezen vandaag. Kwestie van het toetsenbord & muis niet kapot te gooien, maar ook om niet wit-grijs te worden van kolère.

Hopelijk morgen meer …

6 thoughts on “Vlugger ?

  1. Telenet liet me vorig jaar reeds weten dat sneller internet in mijn regio beschikbaar zou zijn vanaf juni 2008. Ondertussen heb ik daar nog steeds niks van gemerkt. Promises, promises…

  2. Belgacom heeft het op dat gebied toch iets beter voor elkaar. Die verknoeien het dan op andere gebieden. 😉
    Op het werk is het een lijn van de NMBS. Trage treinen maar superrap internet. 🙂

Geef een reactie

