In het water gevallen.

Het bezoek van Stef was aangenaam. We hebben wat zitten keuvelen tot ik opeens herinnerde dat, nu het niet regent, ik beter mijn schilderwerken verder zette. Er moest nog een stuk van de gordijnroede herdaan worden en de hooikorven, die dienst doen als bloembakken, moesten ook een laag blauwe Hamerite krijgen. Aangezien ik nogal een ‘kwistige’ schilder ben, doe ik dat beter buiten. En ja, hoor : ik was er weer in geslaagd om mijn handen en voorarmen vol verf te krijgen. πŸ˜€

We zijn gisteren niet naar het feestje in de Cohiba geweest : we voelden ons alle 2 niet goed. Het optreden van de Andre Hazes-imitator zou maar na 23 uur beginnen en we hebben gehoopt dat het toch zou lukken, maar neen. Hij kon niet ophouden met niezen (hooikoorts) en ik kon geen weg van pijn in mijn rug. Het was al veel vroeger volop ambiance want we konden de muziek horen tot in onze living. Het voordeel is dat ik geen kater heb vandaag. πŸ˜‰

Vandaag zouden we naar Oostende gaan. Daar is het Bloedgeversfeest, met veel optredens en animatie. Ik had me ingeschreven maar het regent hier pijpestelen en ik heb geen zin om me te laten doorweekt regenen. Zelfs niet voor Geena Leesa of Gunther Neefs. We blijven gezellig thuis. πŸ™‚

Volgende week slechts 2 dagen werken want woensdag trouwt mijn zus met haar vriend. Ze zijn al 13 jaar samen. Ik ben haar getuige en mijn schat is fotograaf van dienst. Voor donderdag hebben we wijselijk een dag verlof gevraagd. πŸ˜†

5 thoughts on “In het water gevallen.

  1. @ Zapnimf :
    Toch liever een beetje ziek van overdadig drinken dan van kuisen. πŸ˜‰
    @ Moekemicheline :
    Ik moet eerst naar Oostende rijden en dan terug naar huis, dus niet echt. Maar ik zal me wel amuseren. Bedankt, ik zal het zeggen.
    @ Madameblogt :
    Merci, zal ik doen.
    @ Zeezicht :
    Aangezien ik zeer graag thuis ben, zeker !

Geef een reactie

