Alles is goed.

De zon schijnt en ik weet weer hoe het voelt om, in een bijna-niets, lekker warm te hebben met de schuifdeur open.

2 machines gewassen, alles is weer proper en alle was hangt buiten te drogen. Binnen enkele uren is het droog en aangezien ik niet strijk (tenzij voor een ander, wat mijn schat dan nog heeft gedaan), zal het vlug weer opgeborgen zijn.

De poezen spelen buiten met vlinders en vliegen, die ze prompt opeten (waarom zet ik eigenlijk nog eten binnen ?) of liggen te soezen onder de struiken.

De dermatoloog heeft gisteren mijn vel gezond verklaard. Ik ben nu gerust dat mijn vele bruine plekjes geen gevaar zijn voor mijn gezondheid, ondanks mijn ongezonde levensstijl.

De kopies zijn genomen : met de juiste schijven, geen frustraties. Alles ging vlot en ik heb ondertussen spelletjes gespeeld. We hebben weer 2 series bij die we kunnen herbekijken wanneer we willen. Ik weet dat kopies nemen een beetje stelen is, maar nu hebben ze nog verdiend aan de lege schijven. We hadden anders gewoon gekeken en dan had niemand er iets aan gehad. Toch ?

Mijn schat is een foto-zoektocht aan het doen is Lissewege. Laat hem maar eens goed uitwaaien en genieten van zijn tijd alleen. Hij heeft juist gebeld dat hij 39 van de 40 vragen opgelost heeft. Hij gaat dan om eten en doet het klaar wanneer hij thuis komt. De lieverd !

Deze namiddag draaien we er enkele films door of spelen we eerst Scrabble buiten. Lekker gezellig samen.

Ja, het (mijn) leven is mooi !

6 thoughts on “Alles is goed.

  1. De momenten dat je geniet ben je gelukkig. Zo’n momentopnames zou de hele mensheid zoveel mogelijk moeten (willen) beleven. Dit soort postjes lees ik graag, hier word ik vrolijk van.

Geef een reactie

