Het Rijk voor mij alleen !

Mijn schat is 3 dagen gaan werken, dus ben ik alleen thuis met de poezen. Wat zal ik eens doen ? Natuurlijk blogs lezen, maar dan ? Cubis spelen of filmkes bekijken ? Ik zal ook nog de verbinding tussen digicorder en dvd-recorder nazien zodat ik kan overnemen. Niets moet, alles mag. Heerlijk als je tijd van je eigen is, hé.

Vanavond of morgenavond komen mijn zus en haar (bijna) man met foto’s. Daaruit zullen ze samen met mijn schat kiezen om de uitnodigingen voor hun trouwpartij te maken. Na 12 jaar samen hebben ze besloten om te trouwen op 10 september, de verjaardag van onze overleden vader. Die dag zal, qua gevoelens, een rare dag worden.

Ik heb gisteren het extra pakket ‘Entertainment’ besteld. Dat bestaat uit BBC3, BBC4, Hallmark (films zonder geweld of sex), MGM Movie Channel (oude krakers vooral voor mijn schat), TCM (24/24), 13th Street (weet niet wat dat is, maar zal het wel ondervinden) en Sci Fi Channel. Dit alles voor slechts 5,95 euro per maand (1 maand gratis). Het zal binnen 48 uur actief zijn, zeggen ze …

Geef een reactie

