O.S.

Ja, we zullen het geweten hebben : er zijn Olympische Spelen bezig.

Goed toch ? Ja ! Al die atleten die hun beste beentje voorzetten in de hoop op een medaille. Heel fijn !

Maar waarom wordt de Paardensport (weer) volledig genegeerd ? Van de dressuur voor de Cross-Country hebben ze amper 3 minuten getoond en dan nog alleen van de 2 Belgen. Gisteren tot 2 uur in de nacht gekeken. Ik zoek nu de beelden van de cross zelf, van deze nacht, op Eén, BBC, Eurosport, … Wat denk je ? Nog niets van gezien ! Wel al zwemmen, judo, roeien, tennis, turnen, balsporten, … 😥

Hopelijk tonen ze morgen de volledige jumping van de cross-country, die vannacht gereden wordt. Zal ik 1 beeld krijgen/vinden van Dressuur of Jumping ? Ik hoop het, anders haak ik af !

6 thoughts on “O.S.

  1. @ Zapnimf :
    Normaal gezien kijk ik ook niet veel, maar nu ik thuis ben wilde ik ‘de paarden’ niet missen. 😉
    @ Annemie :
    Ik was aan het kijken ! Daarna, via de link van Marc, op de pc verder gekeken … 🙂

Geef een reactie

