Verlof.

Ja, ik ben er weeral vanaf. Rond 12u30 heb ik mijn collega’s vaarwel gezegd. Deze keer moet ik me niet aanmelden voor 25 augustus. Dat zijn 2,5 weken genieten van ons huisje en de poezen. Hoera !

Morgenochtend ga ik om 10 uur plasma geven. Zo is de dag ook betaald. Ik wil met de fiets gaan. Hopelijk regent het niet.

Vrijdagvoormiddag om nieuwe nagels. Zo ben ik klaar voor ons feestje van ’s avonds.

Mijn schat is gisteren thuis gekomen met nieuwe kleren voor mij. Ik had gezegd ‘dat ik niets had om aan te doen’ ! Ik heb veel kleren, maar er zat niets nieuws meer tussen. Daar heeft hij nu voor gezorgd. Ik weet wat aangedaan op ons feestje. Is hij een lieve schat, of wat ?

Deze morgen waren de poezen nergens te bespeuren. Het sloeg alweer aan mijn hart tot ik zag dat er een egeltje in de tuin zat. Dat is veel leuker dan te komen ‘gedag’ zeggen tegen mij. Aangezien die stekelige lieverds vol vlooien zitten, zal ik weer om druppels moeten en die in de poezen hun nek doen …

Ik zal nu een filmke bekijken want de digicorder zit al halfvol …

Geniet nog van het mooie weer !

6 thoughts on “Verlof.

  1. @ Blah :
    Bedankt, zal wel lukken, weer of geen weer. 🙂
    @ Zapnimf :
    Ik heb een hekel aan shoppen en passen, dus ben ik blij. Aangezien ik nog vroeger zo gelopen heb, zou ik het aandoen … 😉
    @ Margo & Moekemicheline :
    Zal ik doen, merci. 😀
    @ Madame :
    Ik liever niet en hij weet dat, daarom is het extra-super lief. :- )

Geef een reactie

