In blijde verwachting.

Neen, niet van een kindje, maar wel van Telenet-TV.

Deze namiddag komen ze de installatie doen. De man/vrouw zal gebombardeerd worden met vragen : zal ik nog andere dingen kunnen opnemen met de dvd- en videorecorder ? Is een programmatie-opname via  de tv-gids 100 % betrouwbaar ? Hoe opnames op de HD-digicorder overzetten naar de dvd-recorder zodat het op schijf kan gezet worden ? Moeten die gratis zenders opgezegd worden ? …

We krijgen 1 maand gratis Prime, de filmzender, en zullen dus veel opnemen/kijken. Gelukkig moet ik volgende week maar 2,5 dagen werken en ben dan 2 weken thuis. Ik zal me kunnen bezig houden !

Ik hoop dat het alles wat ik ervan verwacht : beter beeld, gemakkelijker (en juister) opnemen, veel mooie films die we nog niet gezien hebben, …

Wordt vervolgd !

6 thoughts on “In blijde verwachting.

  1. Voor mensen zoals jij en je schat, die films consumeren al is het Rodenbach, gaat dat digital spul serieus plezant zijn, daar ben ik zeker van.
    Enjoy!
    Vergeet niet om zo nu en dan nog eens buiten te komen hé. Of ga je je blog voortaan volproppen met filmrecenties, nee toch?

  2. Ik kijk nog heel zelden naar tv en zou me vooral schamen om nog veel aan die kijkkast te zitten. Al zou ik me met digitale tv toch minder ergeren aan al die vervelende reclame. Hopelijk. 😉

  3. @ Margo :
    Ja, juist daarom.
    Om te gaan werken kom ik toch buiten ? Neen, alleen de heel speciale films komen hier. 😉
    @ Zeezicht :
    Ik zal proberen nog evenveel te bloggen want ik kan nu nog meer opnemen. 😀
    @ Stef :
    Elk zijn meug, hé. De zenders blijven dezelfde, en er zijn er meer, alleen is de kwaliteit beter. 🙂

Geef een reactie

