De favoriete Muppet van Mich…

en van anderen ook natuurlijk.

7 thoughts on “De favoriete Muppet van Mich…

  1. Ik kan je niet bereiken via de mail. Daarom moet het via je blog. Heb je zin om erbij te zijn toekomende blogmeeting op 23 augustus?
    Voor verdere info: zie mijn blog. Laat je me iets weten?

  2. Ah Stef ! Bedankt ! Je bent een lieve schat om mijn favoriet op onze blog te zetten. ๐Ÿ™‚
    @ Chelone : Eerst de agenda raadplegen, bespreken met mijn schat, eventueel Stef meekrijgen, … Ik laat je zeker nog iets weten.

  3. Animal is ook altijd mijne favoriet geweest. Zo een zot beest.
    Mijn broers en zus mochten indertijd, als klein mannen, een soepzjat (-beker) kiezen uit een assortiment muppetshowbizjjekes. Je mag 7 keer raden welke ik koos.

Geef een reactie

