Bibberachtig !

Amper was alles weer op zijn plaats of we mochten ons klaar maken om naar een verjaardagsfuif te gaan. Het regende niet dus hebben we onze fietsen genomen.

Het was buiten in hun tuin te doen. Er was een echte pc-disco, rookmachine, lichten, veel hapjes en nog veel meer drank ! Ik heb ook tijdje muziek ‘gedraaid’ en blijkbaar deed ik het goed want ze zijn geregeld komen dansen.

Het was opeens 4 uur en de terugweg was leuk : ik ben 3 keer gevallen terwijl ik aan het brullen was van het lachen enΒ ik heb de slappe lach gekregen van meer danΒ 10 minuten – vraag me niet hoe dat kwam. πŸ˜†

Nu is het warm en ik voel me een beetje niet goed ! Hoe zou dat komen ? πŸ˜‰

6 thoughts on “Bibberachtig !

  1. Woehaha! In ’t putteke van de nacht meermaals van uwe velo stuiken van het lachen (en van zattigheid, maar ssssjjjt, nie luidop zeggen)… Pure herkenning!
    En moet uwe schat de wonden verzorgen of ben je voorzichtig gevallen?

  2. Hallo Micheleeuw,

    Na het harde en vermoeiende poetswerk bij dit warme weer en een avondje stevig stappen (of hoe je het ook noemt!) denk ik dat er een plausibele uitleg is voor de bovenvermelde ziektesymptomen… πŸ˜‰
    Doe het een dagje rustig aan, eet een slaatje, drink wat meer water dan gewoonlijke en ‘vroeg naar bed…
    Groetjes,
    Annemie

  3. Klinkt als een fantastisch leuk feestje. Maar vallen met je fiets, dat is toch wel minder, hoor.
    Je voelt je niet goed door de warmte, hoor. Alleen maar door de warmte. Echt… πŸ˜‰

  4. @ Zapnimf :
    Komt er van als je 8 uur Rodenbach drinkt als water … Gelachen heb ik in elk geval ! πŸ™‚
    @ Margo :
    Pas tegen de 4 keer besefte ik dat ik niet moest meevallen met mijn fiets ! πŸ˜†
    Wat vel af en enkele blauwe plekken. Komt wel goed.
    @ Annemie :
    Heb ik gedaan, maar de felle stormbui rond 1 uur heeft ons aan het werk gezet …
    @ Elke :
    Ik vond het hilarisch !
    Ja, van de warmte, hΓ©. πŸ˜‰
    @ Zeezicht :
    Veel gaan we niet weg, maar Γ ls we weggaan sluiten we meestal de zaak. πŸ˜€

Geef een reactie

