Belofte maakt …

Zoals beloofd dan nu het verslagje van de optredens op Kneistival van dinsdagavond.

We waren zeer vroeg en hebben zo ons favoriete plekje kunnen inpalmen. We zitten graag op de trappen rechts voor het podium. Dat podium is groter en hoger dan vorige jaren en dat heeft mijn schat geweten bij het nemen van de foto’s.

De eerste voor die avond was Tim Vanhalen (en band). Ik kende hem niet. De intro’s vond ik zeer goed, de rest wat minder. Ze hebben wel hun best gedaan, maar het was niet echt mijn dada. Kan gebeuren, hé.

 

 

 

Toen was het aan Zita Swoon om ons te vermaken. Hij had er duidelijk zin in en heeft dat schitterend gedaan. Ik vind hem volwassener geworden, minder verlegen en vind hem nu beter dan vroeger. Hij had zich omringd met uitstekende muziekanten en backing zangeressen. Een zeer geslaagd optreden.

We zijn nog vrienden tegen gekomen en hebben een leuke babbel gehad.

We waren bijna thuis toen mijn gsm afging. Het was toen al 23u35 en ik heb pas terug gebeld toen we al binnen waren. Het was een vriend die ons heeft zien afrijden en ook van de optredens kwam. Ik heb nog 45 minuten aan de telefoon gehangen en heb me slecht gelachen. Met een brede smile op mijn smoel ben ik dan ook gaan slapen.

Gisteren was een schitterende dag ! We hebben geklonken met champagne, lekker gegeten en de dvd van Rambo 4 bekeken, mét alle extra’s. Die dvd was blijkbaar mijn geschenkje voor hem. Voor mij had hij een MP3 spelerke gekocht. Gezamelijk hebben we er al muziek op gekregen dus kan ik het gebruiken op mijn fiets en op het werk. Hij is zo’n schat dat ik hem nog een beetje zal houden !

4 thoughts on “Belofte maakt …

Plaats een reactie