Je me demande …

De stand van het werk is goed. Zo goed zelfs dat er bijna geen meer was. Ik stond in tweestrijd : ofwel vielen we zonder werk, ofwel keek ik nog wat uitkeringsaanvragen na zodat we konder verder werken, want in de andere dienst hadden ze duidelijk geen tijd. Wat ik ook deed mijn chef zou morgen niet tevreden zijn. Aangezien er geen andere chef aanwezig was, heb ik het dan maar besproken met haar chef. Hij heeft me toestemming gegeven om er zoveel na te zien als nodig was voor vandaag. De rest moet door de andere dienst gedaan worden. Het zou jammer zijn, nu we nog met velen zijn, dat we met onze vingers zitten te draaien. Ik vraag me af welke bots het morgen zal geven …

Volgens het weerbericht van zaterdag, zou het de eerste dagen van de week meer en meer regenen. Vandaag geen druppel gezien. Ze zullen geluk hebben gehad met de opnames van de ‘campingscénes’. Woensdag zijn de ‘nudistenscénes’ aan de beurt. Ik vraag me af welk weer het dan zal zijn en of het zal doorgaan …

Mijn schat heeft last van hooikoorts. Hij maakt nu nog meer lawaai als hij slaapt. Waarschijnlijk daarom dat ik doodmoe ben. Ik vraag me af welk ‘liedje’ hij vannacht zal neuriën …

5 thoughts on “Je me demande …

  1. @ Elke :
    Hij doet geen verzoeknummertjes. 🙂
    @ Vandepotgerukte :
    Was het leven maar zo simpel ! Neen, heden ten dage lukt dat niet meer. Vroeger hebben 1 uit de RVA, 1 uit de VDAB en 1 uit een syndicaat nog fictieve dossiers gemaakt. Het is zeer stomweg uitgekomen, met alle gevolgen … 😆
    @ Zapnimf :
    Geen internet, enkel inTRAnet ! En dat is nog zeer beperkt : we hebben enkel toegan tot de site van de RVA ! 😐
    @ Kris :
    Ronk, ronk. 😉
    Er is veel werk maar het komt niet tot bij ons, dat is het probleem. Ambetant !

Geef een reactie

