Oh life …

Het zijn allemaal bescheten commissies bekakte boodschappen !

Gisteren telefoon gehad dat de opnames van de campingscénes ook uitgesteld zijn tot volgende vrijdag. Ik heb al bijna geen zin meer om mee te doen ! We zullen zien.

Gisteren ook reactie gehad van Telenet op mijn bijlage bij de bestelling. De afspraak op 8 augustus bestond wel degelijk maar zij kon dat niet verwijderen : zij deed enkel de online bestellingen. Ik moest zelf bellen naar de klantendienst wat ik gedaan heb. Hij heeft de installatie verplaatst naar 1 augustus en me verzekerd dat er maar 1 installatie per dag per klant kan gebeuren. We zullen zien.

Vanavond gaan we naar Vlaanderen Feest op de Markt, als het niet regent. Het zou moeten ophouden en droger worden. We zullen zien.

De week van 21 juli wil ik hier herschilderen maar mijn schat blijft maar frontpassen aanvragen voor optredens. Ik zal hem eens duidelijk moeten maken, op mijn manier, dat ik niet kan en wil vertrekken als heel mijn kot overhoop staat door de werken. Ik zal gekraakt en doormoe zijn ! Voor 1 keer hoop ik dat hij er geen kan bemachtigen. We zullen zien.

7 thoughts on “Oh life …

  1. Straks moet je weer naar de zonnebank met dat schitterend weer van tegenwoordig 😉

    Wat je huis betreft: het loopt niet weg. Maar anderzijds begrijp ik je volledig. Hier is het al een hele tijd verbouwen geblazen en een huis dat gedurig aan overhoop staat, is om op de duur wanhopig van te worden. De gewone rommel is al meer dan voldoende 😦

  2. @ Ttd :
    Komt wel goed. 😉
    @ Blah :
    Ik had online besteld en heb de afdrukken met daarop het persoonlijk bestelnummer. Zou moeten voldoende zijn, toch ?
    @ Zapnimf :
    Hier gebruiken we het veel, teveel de laatste tijd.
    Zal wel lukken. 😉
    @ Kris :
    De ‘campingscénes’ zijn (weer) verplaatst naar maandag, maar dan moeten we werken.
    Het is 7 jaar geleden dat het geschilderd werd en met 2 rokers in huis mag het wel eens verfrist worden. Na de platonds is het dan allemaal gedaan. Toch voor een tijdje.
    😀

  3. Ik heb ook een uitdrukking die niet iedereen kent: ‘beter de korte piene (pijn) dan de lange piene’. Dus beter dat al die werken zo vlug mogelijk voorbij zijn dan het op de lange baan te moeten schuiven.

Geef een reactie

