Uitgesteld.

Gisteren na 21 uur kreeg mijn schat een telefoon : dat de opnames uitgesteld waren, wegens het weer, tot 16 juli. Of we dan ook konden komen figureren ?

We were not amused ! Alles stond klaar, de afspraken waren gemaakt, het verlof aangevraagd & goedgekeurd. Wegens ‘het weer’ ? Ik heb terug gebeld om te bevestigen en uitleg te vragen. Blijkt dat de productie ‘niet klaar’ is. Ha ! Dat is al heel wat anders, want het zou de beste dag van heel het weekend worden.

Dan heb ik gebeld naar de vriend om hem te verwittigen, zodat hij zijn vriend kon laten weten. Hij was ook verbaasd en kan niet op de nieuwe datum. Jammer !

Alle kleren zijn terug uitgepakt, het speelgoed opgeborgen. Mijn liefste was verbrand van de zonnebank en ik had hem ingespoten met ‘bruinen zonder zon’. Tegen de avond was hij oranje ! Hij heeft het deze morgen zoveel mogelijk afgewreven. Mijn roze schatje is terug. Hij heeft nu de tijd om ‘gewoon’ wat te bruinen.

Ik zal een halve dag extra verlof moeten vragen. Dat zal leuk worden …

5 thoughts on “Uitgesteld.

  1. Speelgoed opgeborgen? Welk soort speelgoed nemen jullie mee om naakt te gaan figureren? Ik ben altijd bereid om wat bij te leren. 🙂

  2. klinkt bijzonder … vooral dat oranje … mijn roze schatje were terug … ik zie het zo voor mn geestesoog afspelen, hilarisch edoch not amused dus … ja jammer altijd lullig als erg goed geplande afspraken ineens niet doorgaan …

    maar zie het zo er zijn ergere dingen, denk maar aan dierenleed en kinderleed …

    fijn weekend … ♥ …

  3. @ Madameblogt :
    Petanque, opblaasbal, batjes, badmingtongrackets, … Wat je normaal doet op een strand. Ook op een naaktstrand is het meer dan liggen en bakken. 😉
    @ Lia :
    Er zijn inderdaad veel ergere dingen, maar leuk is anders. Ach, we hebben gisteren dan maar naar een mooie film gekeken. 😀
    Ook een fijn weekend !

Geef een reactie

