Een beetje over vanalles.

Die 2,5 dagen werken zijn voorbij gevlogen ! Altijd leuk. Dat betekent dat ik werk genoeg had en dat het aangenaam was om te doen. Ik heb vele nieuwe dingen aangeleerd gekregen maar geen ingewikkelde dossiers. Neen, administratief-computer werk zoals uitnodigingen maken en alles wat erbij komt. Het is een heel Japans ritueel om alles te krijgen waar het moet belanden, maar het is me gelukt. Geen vieze gezichten gezien en geen koppijn, want iedereen heeft het druk en er is weinig tijd om (luid) te staan kletsen.

Toen ik dinsdagmiddag thuis kwam stond de champagne te frapperen in de ijsemmer, de hapjes waren klaar en zijn geschenkjes waren ingepakt. Hij heeft de 2 seizoenen van Carnivale op dvd gekregen en nog een pak strips. We hebben gekeken naar ‘World Trade Center’ en ‘De Indringer’ op dvd. Beiden schitterende films. Later hebben we nog gekeken naar ‘The Cave’ op 2BE.  We hebben een mooie dag gehad samen.

Gisteren, na het werk, zijn zus en ik naar ons moeder gefietst. Er stond een strakke tegenwind en mijn fietsbatterij was plat ! Ik wist onmiddellijk weer waarom ik niet graag fietste, maar ik ben er geraakt : met mijn tong op de grond. We zijn lang gebleven : met zus erbij is het te doen en moeder was aangenaam. Voor herhaling vatbaar, maar ik zal dan wel zorgen dat ik ‘juice’ heb in mijn fiets.

Deze namiddag ga ik bloed geven, zo is mijn dag thuis betaald. Mijn fiets is opnieuw opgeladen dus zal ik deze nemen. Ik ben nadien wel wat zwak, maar het zal me wel lukken om thuis te geraken. In het ergste geval, kan ik altijd bellen dat mijn schat me moet komen halen met de auto.

Morgen komt mijn kuisvrouw, hopelijk, ons huisje weer proper maken. Ook mijn ex komt om het binnenste van de wc te vervangen, want dat kregen we niet hersteld. Mijn liefste komt ’s middags naar huis zodat we weer een lang weekend samen hebben.

Ik zal me nu wat buiten zetten, in de zon. Aangezien ik geen laptop heb, zal ik in de Humo lezen. Nadien zal ik misschien een boek beginnen.

Het leven is mooi !  

10 thoughts on “Een beetje over vanalles.

  1. Oeps! Batterij plat. Hopelijk niet op een steile helling. Hoe lang kan je met een opgeladen batterij fietsen?
    Prettig weekend! (want dat begint voor jou, niet?)

  2. Blah :
    Ik help je dikwijls aan iets herinneren, hé. 😉
    @ Madame :
    😀
    @ Kris :
    Het was plat maar ferm tegen wind ! 😦
    Zo’n 35 km ongeveer.
    Merci. Ja, goed opgemerkt. 🙂
    @ Linn :
    Is de bedoeling. 😀
    @ Elke :
    Merci en ook voor jullie ! 😀

Geef een reactie

