Nice day.

Deze morgen met een rotvaart naar het werk kunnen fietsen : wind in de rug. Deze middag, op de terugweg, was het heel wat lastiger maar mijn fietske heeft goed werk geleverd. 😆

Ik moest nog niet direct naar de andere dienst en had nog werk dus heb ik geprobeerd die dossiers weg te krijgen. Niet gemakkelijk als de 2 collega’s aan je blok niets te doen hebben en dus maar wat zitten kletsen en zagen over hun vriend. Geen wonder dat ik gisteren een verstrooidheidsfout heb gemaakt, die vandaag uit de kwaliteitscontrole is gekomen. Mijn chef kwam, zoals gewoonlijk, een kopie brengen en wat uitleg geven/vragen. We konden elkaar bijna niet verstaan omdat die 2 zo luid bezig waren … 😥

Opgelucht, en met erge koppijn, kon ik rond 9 uur naar de andere dienst gaan. Dat ik eerst moest uitkeringsaanvragen nazien, kon ik al raden. Ik heb me erop gesmeten en tegen de middag was alle achterstand afgewerkt : nieuwe én oude chef blij, maar ook werk voor mijn werkloze collega’s. 😉

Volgende week zal ik nog andere, leuke taken krijgen. Zo kunnen die mensen, van wie ik hun werk zal doen, andere dringende zaken afwerken. Ik zie er naar uit. 😀

Ik heb zojuist mijn belastingsbrief, via tax-on-web, ingevuld. Ik zou nog meer terug krijgen dan dit jaar ! Laten we hopen, hé. 😆

6 thoughts on “Nice day.

  1. Oh die belastingsbrief! De rotste klus van het jaar! Oprecht blij voor jou dat je gaat terugtrekken. ‘k Heb qua belastingen schrijnende toestanden meegemaakt. Gelukkig zijn (en blijven?) die verleden tijd.

  2. @ Leen :
    Zo blijven we bezig, ja. 😉
    @ Kris :
    Het zal wel niet zoveel zijn, maar beter dan betalen, hé. 😆
    Wees niet te laat en succes.
    @ Madameblogt :
    Geen vervelende klus voor mij, of wat dacht je ? Merci. 😉
    Ja, ze zijn niet altijd even redelijk, hé. Ik duim voor je.

Geef een reactie

