Strange monday.

Vandaag met de auto gaan werken. Op de terugweg was er file en moest ik wachten. Was het niet meer gewoon en vond het raar.

Mijn chef was duidelijk ziek maar kwam toch werken. Dat haar humeur eronder leed hebben we geweten. Eigenaardig.

Ik vroeg werk en kreeg er geen. Vreemd.

Ze vragen versterking in een andere dienst en ik wil wel gaan. Ongewoon.

Me zo hele dagen zitten vervelen, steekt me tegen. Wonderlijk.

De fietsenhersteller is op maandag dicht maar blijkbaar nu toch open. Zonderling.

Het zou een mooie, warme, droge dag worden vandaag. Er is een koude wind en het heeft geregend. Typisch.

Zie hier enkele wijze woorden:

“Er gaat meer boven je petje dan eronder”


Toon Hermans

8 thoughts on “Strange monday.

  1. Ik heb eens naar de foto’s van je nagels gekeken en ik vraag me werkelijk af hoe je ze zo houdt voor 4 weken. Persoonlijk zou ik na 1 dag al gek worden want ik hou van korte nagels (niet afgebeten kort natuurlijk, gewoon kort). Vanaf het moment dat ze te lang worden, moeten ze eraf.
    persoonlijk vind ik al de rode het mooiste.
    Bij een ander dan, het is niet aan mij besteed. 😉

  2. @ Blah :
    Later gezien dat het vooral ‘de kust’ was waar regenwater uit de lucht kwam. 🙂
    @ Madameblogt :
    Vind ik ook ! 😉
    @ Elke :
    Het is gel-acryl die op de nagel wordt aangebracht. Daardoor kan ik ze lang houden. Hoe langer, hoe beter, persoonlijk ! 😆
    Ik probeer elke keer een ander kleurje te nemen.
    @ Zeezicht :
    Het ging (weer) niet ! 😥
    @ Stef :
    Mijn redder ! Bedankt.
    Bij mij ook. 😆

Geef een reactie

