Indy is still the best !

Gisteren is mijn kuisvrouw (weer) niet afgekomen : ze sukkelt nogal met haar gezondheid. Hopelijk komt alles goed met haar.

Dus hebben we zelf ons huisje terug proper gemaakt. Ik heb de beneden gedaan en mijn schat heeft de boven voor zijn rekening genomen. Hard werk, en dan nog van het soort dat ik niet graag doe, maar het resultaat is er : het mag weer gezien worden. 😉

Aangezien er, buiten voetbal, niet veel op tv was, wilde mijn liefste naar de cinema. Ik was zeer tevreden over hem, dus waarom niet. Ik kijk liever thuis maar was zelf benieuwd. We zijn met de fiets geweest. Halverwege voelde ik dat er iets niet in orde was met mijn linker pedaal. Bijna aangekomen is het eraf gevallen. We hebben alle stukken verzameld en ik heb besloten eerst naar de film te gaan kijken en daarna pas te proberen te herstellen.

De film ‘Indiana Jones and the Cristal Scull’ was zeker de moeite om te zien ! Dat Harrison Ford ouder is, werd volledig geïntregreerd in de film. De film was spannend, grappig, leuk, … in één woord : schitterend ! Ik kan bijna niet wachten tot we de dvd hebben, zodat ik nog eens kan kijken mét alle extra’s. 😀

We hebben dan de pedaal er terug op gekregen maar wel verschillende keren moeten stoppen omdat het opnieuw los kwam. Mijn schat heeft zojuist nog een testritje gedaan en het is nog niet in orde. Ik vrees dat ik er morgen mee naar de fietshersteller moet. Hij zal wel raad weten. Ik weet wat gedaan na het werk.

9 thoughts on “Indy is still the best !

  1. Er is maar één ding vervelender dan poetsvrouwen die niet komen opdagen: er gewoon geen vinden 😦

    En wat de film betreft: na je positieve commentaar, besluit ik om hem in de vakantie in te plannen als ‘activiteit met kinderen op regenachtige dag’. Waarschijnlijk zullen de weergoden ons dat snel gunnen…

  2. Elke :
    Welcome to my world. Zo gaat het altijd bij mij : ik koop iets, het gaat stuk, ik laat het herstellen en werkt dan verder prima. Gelukkig is het niet zo erg. 🙂
    @ Blah :
    Ik moet ze toch een beetje gebruiken anders ga ik niet vooruit. 😉
    @ Madameblogt :
    Een aanrader als je voor het genre bent ! 😀
    @ Kris :
    Ook niet bij PWA of dienstencheques ?
    Waarschijnlijk wel, maar zal die dan nog spelen in de cinema ?

  3. Dienstencheques? Daar wacht ik nu ongeveer acht maanden op… 😦 Ze vinden geen personeel, beweren ze. Ik begin tegenwoordig een gesprek met de vraag of ze een poetsvrouw hebben en zo ja, of die nog wat vrije uurtjes heeft :))

Geef een reactie

