BBQ

We hebben het weer gehad : de bbq van het werk.

Iedereen was op zijn Paasbest, het eten was voortreffelijk, zoals we gewoon zijn, en bediening was zeer goed. Ze kunnen er wat van in Denotter te Zedelgem. Er was zeer lekkere (witte) sangria waarvan ik heb 5 glazen heb gedronken. Het speciaaltje voor mij van hesp en meloen was heerlijk – ik lust geen vis. Het worstje was pikant en de steak was zeer zacht. Er was een uitgebreid assortiment groentjes. Dit jaar waren er ook pasta’s en rijst. Er was ook nog kip, maar wegens roken, kletsen en drinken ben ik dat vergeten te gaan halen. Van de pannenkoekjes, ijscreem, chocoladesaus en slagroom heb ik met 2 keer bediend. ๐Ÿ˜‰

Ik kon nu eens lang blijven en de meesten moesten vroeg naar huis. Enfin, zo is het leven, zeker. Toch heb ik met velen aangenaam staan kletsen en lachen. Met zus ben ik nog een gaan drinken in de Cohiba en was rond 20 uur thuis.

Na het bekijken van Without a Trace, op tv, ben ik gaan slapen. Ik wilde niet ontnuchteren terwijl ik wakker was. Ik haat dat gevoel.

Deze morgen, na 11 uur slapen, was ik zeer uitgerust. Ik moest om nieuwe nagels en het ritje per fiets, in de lichte regen, heeft me ook deugd gedaan. Ik was er weer helemaal door. ๐Ÿ˜†

10 thoughts on “BBQ

  1. De BBQ was precies wel voortreffelijk. Met honger ging waarschijnlijk niemand naar huis.
    Nieuwe nagels? Voor handen of plafond?
    Bij deze, een fijn weekend!

  2. @ Kris :
    Niet met honger en ook niet met dorst. ๐Ÿ˜†
    Voor mijn handen. Zie hiernaast, op Flickr.
    Ook fijn weekend !
    @ Thomas :
    Wij gaan er al jaren met het werk. Altijd goed, lekker en leuk. ๐Ÿ˜‰
    @ Madameblogt :
    Ik probeer, ik probeer … ๐Ÿ˜€

  3. mmmm….. ge doet me zabberen….. ๐Ÿ™‚
    Alleen die witte sangria! Da’s wel venijnig: we moesten onlangs bij onze buren en die hadden dat ook, gemengd weliswaar met een ander goedje (picon denk ik) en dat was heel goed binnenlopend maar ik had wel een koppijntje nadien. Kan ook aan de hoeveelheden rode wijn gelegen hebben, die heb ik niet geteld… hehe….

Geef een reactie

