’t Is weer voorbij …

We zijn gisteren de 450 foto’s gaan geven aan Anne-Sophie. Ze staan op 3 schijven. Toen ze vernam dat ze er niets moest voor betalen, vloog de drank ons weer rond de oren. Om 21u30 zijn we weg geslopen ! Het ritje met de fiets naar het werk, deze morgen, deed deugd. 😆

Ik had niet verwacht dat ik er zo graag zou mee rijden. Deze middag, op weg naar huis, was het lichtjes aan het regenen maar dat kon de pret toch niet bederven. 😉

Ook omdat ik blij was dat mijn werkweek er opnieuw op zat, want de pc’s hadden weer hun kuren.  Het wordt tijd dat ze vervangen worden wat, hopelijk, deze maand gebeurt. Ze lopen vast, vaak zandloper, geen gescande beelden kunnen oproepen, het rekenscherm dat niet meer open gaat, … Niet leuk ! 😦

Het wordt ook tijd, voor sommige collega’s, dat het verlof is want ze lopen pinnig. De collegialiteit is soms ver te zoeken en gemaakte afspraken worden niet meer correct nageleefd. Zo is het voor niemand nog aangenaam. Gelukkig moet ik er niet meer aan denken tot maandag. 😀

7 thoughts on “’t Is weer voorbij …

  1. Awel, soms gaat Blahman ook fietsend naar ’t werk en hij zegt dat dit de werkwolken in zijn hoofd doet opklaren. Tegen dat hij thuis is, is hij weer een ander mens. Zonder hulp van batterijen, that is, en met véél bergop *rolleyes*
    Neen, jouw tip van een tweedehands te kopen zonder er iets van te zeggen neem ik niet ter harte… ‘k Zal nog wat extra trainen om onze heuveltjes hier gezwind op te geraken. 😀

  2. @ Madameblogt :
    Ja, ik werk 4/5 en de donderdag neem ik minstens een halve dag. In juli en augustus neem ik nog een dag verlof meer. Goed geregeld, hé. 😉
    @ Blah :
    Dat voel ik ook : mijn koppijn is verdwenen tegen dat ik thuis kom. 🙂
    Ik wilde geen ruzie stoken, hoor. Ik neem mijn eigen beslissingen maar overleg ook altijd eens. 😀

  3. Ik fiets hier haast nooit. Het landschap is dermate heuvelachtig dat alle moed mij in de schoenen zinkt. We zijn ooit met de kinderen in Nederland gaan fietsen en het was zalig. Ik kan me dus voorstellen dat je er echt deugd aan beleeft. Maar ik hou echt niet van bergop 😦

Geef een reactie

