Proficiat & bedankt.

Gisteren het 5-jarig bestaan van de Cohiba, onder leiding van Anne-Sophie, gevierd met optredens van Milk inc en De Romeo’s.

In de namiddag hebben we, in samenspraak met de man van de grote plasma tv’s, de camera opgesteld. We hebben het zo geregeld dat er niemand moest bij blijven. Gewoon aanzetten en stoppen. De beelden werden doorgezonden naar de tv’s die in de tenten stonden en opgenomen op harde schijf.

Er waren 2 tenten, met bar en tv. 1 aan de ingang en nog een vip-tent aan de achterkant. Via deze ingang konden de sponsers en speciale genodigden het café binnen komen om de optredens te zien. Ik heb daar vrijwillig de security gedaan tot ik foto’s moest nemen. Ik stond daar goed : uit de massa. Ze hadden veel volk verwacht maar zoveel ? Niet te doen ! Juist voor het optreden van Milk inc was er bijna geen doorkomen meer aan. Er was ook security aan de deur die mensen ingang in het het café ontzegden wanneer het te druk was.

Ik ben niet zo’n fan van Milk inc, maar ze hebben me aangenaam verrast. Regi en Linda hebben een stevige set neer gezet. Ik was verbaasd dat ik toch zoveel van hun liedjes kende. De talrijk aanwezige fans hebben er van genoten en hebben dat ook laten blijken.

Nadien was het de beurt aan De Romeo’s. Ik kende ze niet. Deze 3 schitterende zangers zijn : Gunther levi, Chris Van Tongelen en Davy Gilles, bekend van de VTMseries ‘Wittekerke’ en ‘Familie’. Ze hebben de hele zaak nog eens op z’n kop gezet met leuke meezingers en covers.

 

Ik heb, na het nemen van de foto’s, de gratis Rodenbach rijkelijk laten vloeien en ben rond 4 uur naar huis gegaan. Mijn schat was nog aan het babbelen en is wat later gekomen. Hij heeft nog alle foto’s ingeladen en is dan pas komen slapen.

Alles was perfect, alles was schitterend !

Bedankt Anne-Sophie voor 5 jaar vriendschap en weer een leuke avond.

8 thoughts on “Proficiat & bedankt.

  1. Dat word daar toch veel te klein als ze zulke optredens organiseren? Ik kan me niet voorstellen dat ik me daar echt goed zou voelen tussen al die sardienen.
    Goed om te lezen dat het weer in orde is tussen jullie. Stel dat je daar geen dagschotel meer zou mogen gaan eten? 😉

  2. Allez, ’t was leuk, dat is ’t belangrijkste! Om 4U naar huis? Mens hoe kunt ge het!!! Als ik zo laat thuis kom ben ik 2 dagen daarvan van de wereld, pffft, ge moet nog een goed lijf hebben gij! 😀

  3. @ Elke :
    Het was nochtans luid met veel bassen.
    Ja, ik ook. 🙂
    @ Stef :
    Ja, het is bijna te klein, ondanks de extra tenten. Ik heb weinig in de drum gestaan. 😉
    Dat zou een ramp zijn ! 😉
    @ Menck :
    Daar was ik ook graag geweest en ook naar de première van Sex in the City waarvoor mijn schat VIP-passen gewonnen had via de radio …
    @ Zapnimf :
    Ze waren perfect ! 😀
    Ja, het was leuk.
    @ Blah :
    Ja, dat was het zeker !
    Training, training en nog eens training ! 😆

  4. Hey hey,

    Hier Didier…zanger/gitarist van Dirty Laundry (kaartje die ik gaf in Cohiba).

    Blij jullie na lange tijd nog es terug te zien…jullie zijn ook overal he!

    Ik zat es te neuzen door je foto’s, kzie dat er foto’s staan van bands ook.

    Staan er van ons (ten tijde van Ambi Puur) ook op?

    Groetjes aan P.

    x

  5. @ Didier :
    Wij waren ook blij je nog eens terug te zien. Jammer dat we niet konden kletsen. Ja, we wonen recht over de deur … 😉
    Normaal gezien niet omdat we jullie al lang niet meer bezig gezien hebben. Maar omdat gij het bent : ik zet er direct enkele op. Goed ? Wanneer treden jullie eens op in de buurt ? Dan komen we ook foto’s nemen. Vele groetjes !

Geef een reactie

