Leuke tijden.

Waarover zou ik vandaag eens vertellen ? Ik ben inspiratieloos.

Zou ik weer schrijven over het werk ? Jullie zijn dat al beu gehoord waarschijnlijk. Alhoewel, moest ik erover schrijven zou ik kunnen melden dat ik leuke dagen heb : geen chef, net genoeg werk, ik ben van telefoon en heb alweer leuke gehad, er is weinig volk dus is het rustig waardoor ik geen hoofdpijn heb, … Leuke tijden.

Of zou ik het hebben over ‘National treasure 2, Book of Secrets’ ? Met deze 2-disk dvd is mijn schat vandaag thuis gekomen. Hoera ! Ik weet naar wat gekeken de eerst volgende dagen want er staat audiocommentaar op en zeer veel extra’s. Leuke tijden.

Ik zou kunnen vertellen dat ik een electrische fiets besteld heb. De enige fiets waarmee ik me misschien graag zal willen verplaatsen. Ik heb on line een 2dehandse gevonden en mag die volgende week gaan ophalen. Ik sta eigenlijk nog in twijfel of ik nog wil doorgaan met de aankoop. Zal ik daar echt veel mee rijden ? Als het maar dient om (in de weg) in de gang te staan … Ik kan nog altijd afbellen, hé. Toch zou ik meer de auto laten staan, denk ik. Zelfs misschien ermee naar het werk rijden. Ik zou dan ook fietsvergoeding krijgen. Niet dat het grote bedragen zijn, maar alle beetjes helpen, nietwaar ? Ik zie me eigenlijk wel rijden, zo met de haren in de wind, de zon op m’n snoel en niet hard moeten stampen. Leuke tijden.

Toch maar over het steengoede optreden van D:ZINE van afgelopen zaterdag ? En de foto’s die ik op Flickr zal plaatsen ? En het feit dat die gasten gespeeld hebben alsof er duizend man stond in plaats van 10 en een paardenkop ? Dat alleen die paardenkop (ikke) heeft staan dansen op hun schitterende muziek ? Dat hun eigen nummers zeer sterk zijn ? Dat ik me zeer goed geamuseerd heb ? Leuke tijden.

Het weer, dan ? Ik heb via mail vernomen van Stef dat het vandaag vanaf 11 uur aan het regenen is in Brussel. Hier begint het nu pas. Ik heb kunnen genieten van een warme, droge dag. Er was geen zon maar ook bijna geen wind. Het sigaretje over de middag buiten heeft gesmaakt. Ik heb niet moeten in de regen rijden. Leuke tijden.

Ach, ik weet het niet. Ik heb geen inspiratie … 😆

10 thoughts on “Leuke tijden.

  1. Geen inspiratie en toch zo’n leuke post kunnen plaatsen.
    Het is niet iedereen gegeven. Sommigen gaan dan op andere blogs inspiratie halen. Ik noem geen namen, nee.

  2. ha, de fietsvergoeding kan ik sinds mijn verhuis ook aanvragen. Schat een 100 euro per jaar. Binnen 5 jaar sparen kan ik me een nieuwe fiets kopen 😀

  3. @ Zapnimf :
    Merci. 🙂
    @ Margo :
    Ik ook niet. 😉
    @ Vandepotgerukte :
    ja, zoiets. 😀
    @ Elke :
    100 euro ? 5 jaar ? Best dat ik het niet zou doen voor het geld. 😉
    @ Moekemicheline :
    Hopelijk vind ik het leuk anders staat die maar in de weg … 🙂

  4. Ik vraag me af hoeveel je bijeen kan schrijven op een dag dat je overloopt van inspiratie. Inspiratieloos is duidelijk een relatief en rekbaar begrip 🙂

Geef een reactie

