Marteling !

 

 

Niet te doen ! Kijk eens hoe dat kleine poesje ‘moet’ liggen om te slapen.

 

 

 

 

Hier krijgt Toyah zijn dagelijkse borstelbeurt, terwijl de kleine buiten zit te wachten tot hij klaar is. Schande !

 

Er staat altijd kattemelk & vers water om te drinken en korrels & blikvoer om te eten. Arme dieren !

Waar is Gaia wanneer je ze nodig hebt ! 😉

 

Gelukkig moet ik dat allemaal niet ondergaan op mijn werk. Daar moet ik enkel aanwezig zijn, zo nu en dan een dossierke afwerken, wat zitten kletsen en koffie drinken … toch volgens een dame aan de telefoon. Ze was niet gelukkig met mijn antwoord op haar vraag waarom ze geen uitkeringen kreeg. Ze had geen rechtgevende studies gedaan en had nog geen dag gewerkt. Ik dus ook niet, volgens haar. 😀

3 thoughts on “Marteling !

  1. @ Madameblogt :
    Ja, ze was behoorlijk boos. Ze is waarschijnlijk ook naar ‘De Kollega’s’ gaan kijken. 😉
    @ Zapnimf :
    Ik zal me dan maar verstoppen. 😆
    Toyah heeft dat zeer graag : zo geraakt hij vlugger zijn zomer/winterhaar kwijt.

Geef een reactie

