Terug

Het is mijn schat gelukt om de verloren foto’s, van de voorstelling De Kollega’s, terug te voorschijn te (laten) halen. Hij is met de geheugenkaart in het toestel, die al gewist was, naar Tuyttens geweest waar iemand werkt die hij kent. Deze vriendelijke man heeft met een speciaal programma alle foto’s terug kunnen halen. Alle foto’s die op die kaart stonden ! Les : leen nooit je geheugenkaart uit, ook al zijn je foto’s gewist, ze zijn daarom niet volledig weg. Ik heb enkele foto’s vanΒ De Kollega’s op Flickr gezet.

We zijn gisteren begonnen met kijken naar Deadwood, seizoen 3. Vandaag hopelijk de rest. Het is weer schitterend ! Alle acteurs spelen de pannen van het dak. Een aanrader voor wie eens wil zien hoe stadjes zijn ontstaan tijdens de Goldrush.

Morgen moet ik terug gaan werken. Ja, ook aan mooie liedjes komt een eind. Morgen terug om 6u20 opstaan. Ik zal die extra uurtjes slaap weer missen. Terug pijn aan mijn hoofd vanaf 8u30. Daar zie ik nog het meest tegen op. De rest zal ik dan wel merken.

Eerst nog genieten van mijn laatste dag. πŸ˜‰

4 thoughts on “Terug

  1. Goh, ik denk dat ik Deadwood toch ook eens ga bekijken. Een vriend van mijn raakt daar maar niet over uitgepraat en samen met een andere vriend, aan wie hij zijn DVD’s ook heeft opgedrongen en die er nu ook zot van is, praat hij een raar taaltje en dan lachen ze zich onnozel.
    Nu jij ook al zegt dat het schitterend is kan ik er niet meer omheen: ik moet Deadwood zien!

  2. @ Zapnimf :
    Ik vind mezelf nochtans een luie trien, maar heb er zelf geen problemen mee. πŸ˜‰
    @ Annemie :
    Bedankt. Ja, ik hoop het met jou. πŸ™‚
    @ Margo :
    Dat ‘moet’ je zeker ! Het is echt speciaal : cru, ruw, bloot, wreed, … maar schitterend ! πŸ˜€

Geef een reactie

