Geblust.

Eindelijk, gisteren rond 14 uur is het hier dan ook begonnen met regenen. Eerst zacht dan met blaasjes. We zijn weer geblust. Het is koeler en rustiger.Ā 

Het etentje was zeer leuk : lekker geg(vr)eten in leuk gezelfschap. Nadien zijn we nog naar hun huis gegaan. Mijn auto stond daar, maar ook om nog wat na te praten. Rond 20 uur waren we thuis en ja, het was aan het gieten. šŸ˜‰

Deze morgen om nieuwe nagels geweest. Ik zet later een foto op Flickr, zoals gewoonlijk. Het zal weer moeilijk zijn om de juiste kleur te kunnen vatten, want er zit parelmoer in en dus verandert de kleur volgens het licht. Het speciaaltje is weer prachtig !

Mijn schat is ook vrij deze namiddag dus het weekend kan beginnen !Ā  Laat maar komen die series en films. Hoera !

Aan iedereen : een rustig, koel en leuk weekend !

7 thoughts on “Geblust.

  1. Zie je wel? Met een beetje geduld komt alles in orde!
    Prettig weekend…enne, vraag niet te veel koelte, want ik vrees dat het eerder (te) koud/fris wordt voor de tijd van het jaar šŸ˜‰

  2. @ Annemie :
    Geduld ? Wat is dat ? Is dat groter dan een konijn en welk kleur heeft dat ? šŸ˜†
    Eventjes afkoelen zodat de warmte weer buiten kan en dan opnieuw warme zon. šŸ™‚
    @ Veerle :
    Nog een klein beetje meer, voor de plantjes. Binnen enkele dagen opnieuw zon, zeggen ze. šŸ˜‰
    @ Zapnimf :
    Ik bedoel daarmee dat de kleur en hars/gel vervangen wordt. šŸ˜†

  3. Brrr, ’t is nu wel goed aan het afkoelen, ik moet straks de chauffage terug aanzetten… en ’t is vloerverwarming dus tegen dat het een beetje opgewarmd is is de zon er alweer.
    Brrr.

  4. @ Zeezicht :
    Ja, het weet hier nooit van ophouden, hĆ©. šŸ™‚
    @ Margo :
    Zitten je pull’s al allemaal ver weg, misschien ? Ik hou er altijd nog enkele dichtbij. Just in case. šŸ˜‰

Geef een reactie

