Uitzicht.

Nu heel de wereld terug gaan werken is, na een lang weekend, en ik nog thuis ben, kom ik af met dit verlaat stokje die hier in Blogland de toer gedaan heeft.

Neem een foto vanaf je blogplek. Je mag je 1 meter verplaatsen.

Geef toe : ik zit nog zo slecht niet, hé. Ik heb zicht op de tuin en de kapriolen van de poezen die insecten vangen (en opeten). Ik rij 1 meter achteruit en kan de tv zien die nu verscholen zit achter mijn Moederdagbloemen (links). Schuin achter me rechts staat de zitbank (juist uit beeld). Let ook op het speelgoed van de poezen die naast de eenzit ligt. Geen wonder dat die beestjes zich vervelen ! 😆

Ik draai mijn hoofd de andere kant op en zie de keuken. De badkamer met wc is de deur links. Rechtdoor kom je in de eetplaats die niet kan gebruikt worden omdat de tafel altijd vol ligt. Maar dat is uit mijn zicht, dus stoort het me niet/minder. 😉

17 thoughts on “Uitzicht.

  1. Mooi hè! Zo een gezellige drukte in huis 😀 Leuke kleur ook in de keuken, dat rood past geweldig goed!

    Om te antwoorden op je vraag: een rustig plekje was hier en daar nog te vinden, maar ik bleef liever tussen de menigte, er stonden tafels en banken en parasols want er waren optredens enzo, en tussen het volk kon je genieten van de Griekse dansen en mensen die met glazen retsina op hun voorhoofd op de tafel staan dansen enzo… hahahaha… was vele leuker in de menigte dan ergens apart 😀

  2. @ Blah :
    Gezellige drukte ? Mooi verwoord om te zeggen rommelig. Hier is het altijd zo, opruimen heeft geen zin.
    Ja, als jet het zo zegt is het inderdaad beter om te blijven kijken, hé. 😆
    @ Annemie :
    Buiten is het smal maar lang. Zo heb ik ook een beetje een ver-zicht, hé. 😉

  3. @ Zeezicht :
    Bedankt. Ja, ik heb ervan gemaakt wat ik kon door er een heel nieuw stuk bij te bouwen (salon,keuken en badkamer).
    @ Madameblogt :
    Merci. 🙂
    @ Zapnimf :
    Zapje zonder woorden ? Het kan dus. Bedankt. 😉
    @ Margo :
    Thanks. We ( en zeker ik) ben hier zeer veel, dus moet het naar mijn (ons) hand staan hé. 😉
    Ik verander alles direct. Bedankt om me te laten weten.

  4. @ Menck :
    Die deur zit ondersteboven daarom kan er geen hordeur geplaatst worden aan de buitenkant. Die linten doen goed hun werk en de deur gaat (bijna) nooit verder open dan half. 😉

  5. Plantenfreak? De mijne gaan altijd dood, dus ik hou er alleen die na maandenlange training niet veel water nodig hebben.
    Leuke blogstek heb jij. De mijne volgt nog en is heel wat minder… :-/

  6. @ Kris :
    Dank je ! Dat is ook de bedoeling. 🙂
    @ Linn :
    Allemaal de verdienste van mijn schat. Ik mag er enkel naar kijken (en hem eraan herinneren dat ze water nodig hebben). 😀
    @ Elke :
    Zie @ Linn.
    Het komt nog, dat is het bijzonderste. 😉
    @ Henri :
    Welkom en bedankt ! 🙂

Geef een reactie

