Gunther Neefs

Met zijn mooie, diepe stem … Een mens zou voor minder rillingen krijgen.

Ik weet waar alle gepensioneerden uit Brugge en omstreken waren op maandag rond 15 uur ! Ja, ze zaten in het Concertgebouw van Brugge, te kijken naar Gunther Neefs. We zaten daar schoon ! πŸ˜† Nooit zoveel rolstoelen, looprekjes en krukken samen gezien. Het optreden is 15 minuten later begonnen want ze geraakten bijna niet bij hun stoel. πŸ˜‰

Het concert was zeer goed. Hij, en zijn band, hebben schitterende muziek gebracht uit de jaren 70-80-90. Ik heb zo het vermoeden dat ze zich hebben moeten inhouden. Een goed artiest speelt volgens zijn publiek, hΓ©.Β πŸ˜€

Na iets meer dan een uur genieten, was het gedaan. Ik denk dat de oudjes op tijd thuis moesten zijn voor het avondeten. Wij hebben nog 1 gedronken op een terrasje. Ik limonade ! Ben ik mijn leven aan het beteren, of wat ? πŸ˜†

Vandaag op het werk was het minder leuk. Gelukkig is het donderdagmiddag alweer gedaan … πŸ˜‰ Β 

11 thoughts on “Gunther Neefs

  1. Beetje off topic maar je hebt het de laatste tijd nogal vaak over limonade. Is dat zo van die heerlijke oranje limonade of eerder Fanta of Sprite of zo?

  2. Hij heeft een prachtige stem. Alleen jammer dat hij zo moeilijk uit de schaduw van zijn vader raakt. Maar dat hebben alle zonen van beroemde vaders.
    Limonade: ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Lin – echte limonade of eerder Sprite ofzo. Al zie ik je toch eerder limonade drinken dan bijvoorbeeld Schweppes of Gini.

  3. @ Elke :
    Ja, schone vent, maar ik heb eens gemerkt dat zijn ene oor lager zit dan de andere en ik kan er nu niet meer naast kijken. Gelukkig draagt hij nu zijn haar langer. πŸ˜‰
    Ik vergelijk vader en zoon niet : ze zijn (waren) beide schitterende zangers.
    @ Zapnimf :
    Gelukkig, en misschien ook daarom, dat ik dat niet veel drink. πŸ˜‰
    Maar mate houden met drinken ? Daar heb ik nu eens problemen mee, zie. πŸ˜†
    @ Zeezicht :
    Dat is hij zeker en wij waren erbij, samen met alle oudjes van Brugge. πŸ™‚
    @ Linn en Stef :
    Wat is echte limonade ? Het was Fanta en Sprite. Thuis drink ik wel eens Fanta light met lime of met agrum. Geen bittere drankjes voor mij, dankt u. πŸ˜‰
    @ Moekemicheline :
    Neen, in een glas voor de ijsblokjes. πŸ˜‰
    Ja, hij is een sympathieke gast.

  4. @ Likmevestje :
    Toch niet omdat ik soms eens lFanta drink ? Wanneer het te warm is voor thee, zoals nu, drink ik 1/4 fruitsap met 3/4 (kraantjes)water. Hoor ik daar je pas aangekochte aandelen vallen ? πŸ˜‰

Geef een reactie

