Dwars door Brugge 2008

Ik ben zo trots op mijn zus en ook een beetje op mezelf. We hebben beiden een prestatie geleverd : zij heeft de 5 km gelopen en ik ben met de fiets gaan kijken. Ik kom de zondag niet graag buiten, maar voor haar heb ik met plezier een uitzondering gemaakt.

Het was prachtig weer en we wilden naar verschillende punten gaan om haar aan te moedigen. Te voet zouden we er niet geraken en met de auto was er, zoals we al dachten, geen doorkomen aan. De fiets was de enige oplossing, aangezien mijn bromfiets niet verzekerd is.

Ik weet wel dat mijn presatie niet aan die van haar kan tippen, maar het was 10 jaar geleden dat ik nog met een fiets gereden had. En ja, je verleert het nooit. 😉 Niet geloven ? Het bewijs voeg ik hierbij. 🙂

Apetrots ben ik op mijn zus ! Je moet weten dat ze pas 1 jaar geleden is begonnen met het start-to-run programma. Voordien had ze nooit gelopen. Gisteren 5 km gelopen en ze kon nog meer, zei ze. Volgend jaar zal ze de 15 km proberen, haar kennende.

Hier staat ze met haar medaille.

Op de achtergrond kan je Stef herkennen. Hij is ook gekomen om haar aan te moedigen en misschien ook mij ? 😆

We hebben voor de start en na de finish 1 gedronken. Ik heb limonade genomen ! Ja, echt. Ik wilde niet weer een kater, maar ook vroeg naar huis. 😉

12 thoughts on “Dwars door Brugge 2008

  1. ’t Zal dan toch waar zijn dat zo’n start-to-run ding zijn vruchten afwerpt. ‘k Heb dat ook overwogen maar ik mis (blijvende) motivatie, zoals in zowat alles ongeveer trouwens.
    Enfin, puik werk van je zus en puik van jou ook dat je op zondag buitenkwam om te supporteren!

  2. Ik heb toch een beetje het vermoeden dat je niet wis dat die foto van jouw op de fiets genomen was. Net zoals ik niet wist dat ik de foto van je zus verprutst heb met mijn vadsig lichaam. 😉 Je zus is een straffe madam en ze heeft een prachtige prestatie geleverd. Er waren er veel die na haar zijn toegekomen en veel van hen waren jonger dan haar.

  3. proficiat aan jullie beidjes! Ik zou het ook moeten proberen, dat lopen. Volgend jaar, volgend jaar…
    En ivm 1 mei: dat was thuiswerk, hoor. Geen compensatie hiervoor. Jammer 🙂

  4. @ M-Go :
    Ik ook. Sporten moet je met z’n 2-en doen of voor een zeer goede reden.
    Bedankt. 🙂
    @ Kris :
    Merci. 😉
    @ Blah :
    Zotteke. 😆
    @ Stef :
    Neen, ik wist het niet maar had wel een vermoeden dat mijn schat die ‘heuglijke’ gebeurtenis zou willen vastleggen.
    Die foto is er juist beter op geworden ! Wat zeg jij nu ?
    Ja, ze is straf ! 🙂
    @ Zeezicht :
    Thanks. Zij drink meer met mate maar geregelder. 😉
    @ Elke :
    Bedankt. Ik zou willen zwemmen of zou tenminsten moeten buikspieroefeningen doen … 😉
    Ah zo. Maar eens het gedaan is zal het zoooo mooi zijn. 🙂
    @ Linn :
    *buig nederig* 🙂
    @ Madameblogt :
    Neen, zeker niet ! 👿
    @ Annemie :
    Bedankt. 🙂

  5. O yuk, lopen. En nog wel vijf kilometer, de marteling. Maar wel een opperste bewondering voor je zus.
    Tien jaar geen fiets meer gereden? Limonade? Jij bent de wereld en passant aan het verbeteren ofwat?

  6. @ Zapnimf :
    Lopen zie ik ook niet zitten. Fietsen evenmin maar het moest nu eventjes, kon moeilijk anders. Eigenlijk drink ik liever iets anders dan limonade, maar eens ik begin met Rodenbach is stoppen zeer moeilijk. Dus neen : ik blijf nog steeds mezelf. 😉

Geef een reactie

