Stokje der zintuigen.

Gezien dat ik opnieuw de ontvanger ben van een estafettehoutje. Deze keer kwam het mijn kant uit van Linn.

Hier ziet er gemakkellijk uit, maar slechts na enig nadenken ben ik tot deze conclusie gekomen :

De top 3 van mijn neus

1. De geur van Seringen, vers van de boom.
2. Pas afgereden gras of na een dondervlaag.
3. Drakar Noir, dat als een wolk rond mijn hoofd hangt. Jammer dat ik niet lang blijf ruiken.

De top 3 van mijn smaakpapillen

1. Verse frietjes met een heerlijke steak, heerlijk klaar gemaakt door mijn liefste.
2. Miracolli met hier en daar iets erbij, lekker klaar gemaakt door mezelf.Β 
3. Een frisse Rodenbach uit het flesje. Daar kan ik vaak van genieten. πŸ˜†

De top 3 van mijn oren

1. Mijn poezen die ‘goeiedag’ komen zeggen wanneer ik thuis kom.
2.Β De aangrijpende tekst van een goed nummer.
3. Een complement van mijn chef. Helaas hoor ik dat te zelden. πŸ˜₯

De top 3 van mijn ogen

1. Een schitterende film.
2. De poezen, aan het spelen met elkaar.
3. Hoe de zon door de bladeren straalt. Goddelijk, bijna.

De top 3 van mijn huid

1. Zijn naakte lijf tegen het mijne.
2. Een poes die tegen me ligt te slapen onder het laken.
3. Het water van de douche.

Met veel plezier en genoegen geeft ik dit door aan : Madameblogt, StefΒ en M-go. Zonder verplichtingen, natuurlijk. πŸ˜‰

16 thoughts on “Stokje der zintuigen.

  1. Jeujj, een stokje!
    Bedankt Mich, maar ik heb helaas een dik probleem.
    Ik ben al 2 volle dagen aan ’t proberen om een post te plaatsen maar elke nieuwe post die ik publiceer verdwijnt na een tijdje van mijn blog!
    Bij deze een oproep aan allen: HEEEEEEEELP!
    Serieus, ik wil voortbloggen en het lukt niet.
    Kan iemand me helpen. Plies plies pretty plies?

  2. Pingback: Stokje der zintuigen « Madameblogt

  3. @ zeezicht
    Ok, ik zal Menck eens gaan lastigvallen. Hopelijk heeft hij een paar tips want ik ben intussen teneinde raad.
    Daarnet heb ik gauw een logje geplaatst van hier op mijn werk. Als dat zichtbaar blijft dan is het zeker en vast een instellings error thuis…

  4. @ Zapnimf :
    Heb ik ook nog voor gehad en toen hoorde ik het ook niet graag. πŸ˜‰
    @ Stef :
    Ok. Bedankt voor het aannemen. πŸ˜€
    @ Madameblogt :
    Merci. Ik ben benieuwd. πŸ™‚
    @ M-Go :
    Verdoemme ! Ik kan je geen raad geven. Sorry, het spijt me, excuus. πŸ˜₯
    @ Lucifer :
    Goed voor jou !
    @ Zeezicht :
    Bedankt voor de raad. Ik kon niets bedenken. πŸ™‚
    @ M-Go :
    Hopelijk is het vlug opgelost want ik zou gek worden moest mij zoiets overkomen. Ik heb in elk geval al een mail die mogelijks zou kunnen helpen. πŸ˜‰

  5. Hey Mich, ik ben nog steeds bezig met zoeken naar de oorzaak + oplossing voor mijn PC probleem.
    Voorlopig lukt het nog niet om een post te plaatsen hier thuis, ze blijven allemaal in cache hangen, ergens,…behalve in mijn blog.
    Van op mijn werk lukt het wel, dus morgen plaats ik van daar uit de log mbt het van jou ontvangen estafettestokje.

Geef een reactie

