Drukke tijden voor de boeg !

Maar mij hoor je niet klagen, hoor. 😀

Morgen gaan mijn schat en ik met Stef naar de StarWars-tentoonstelling in Brussel. We nemen de trein. Er is een combi-ticket waarin de trein, ingang en metro zit. Stef is gewoon om naar onze hoofdstad te gaan en hij heeft de tentoonstelling al gezien, dus zal hij ook onze gids zijn. 😉

Op 1 mei is het kijken naar de optredens en pinten sleuren. Deze keer niet op de Burg wegens de Bloedprocessie maar je zal me wel kunnen vinden in het Astridpark, de Bottaniekenhof, zoals wij zeggen. Als het weer een beetje mee zit, zal het opnieuw leuk worden om iedereen terug te zien. Ik hoop nog nuchter genoeg te zijn om het laatste optreden bewust mee te maken.  😀

Zondag 4 mei is het Dwars door Brugge. Normaal gezien hou ik me daar ver vanaf, maar aangezien mijn zusje de 5 km zal proberen te lopen, wil ik er zijn om haar aan te moedigen.

Maandag 5 mei gaan we om 15 uur naar het Concertgebouw voor een optreden van Gunther Neefs. Ik hoor hem zeer graag zingen dus wou ik het niet missen, nu hij in onze stad komt optreden.

Woensdag 7 mei komt Kylie Minogue naar het Sportpaleis en wij zullen er ook zijn. Deze kleine, grote dame stond nog aangestipt op ons to-see-lijstje. Het beloofd een geweldige avond te worden : prachtige muziek en een schitterende show.

Vrijdag 9 mei ga ik om 10u30 naar een dermatoloog om eens al mijn bruine vlekjes te laten onderzoeken. Er is geen probleem, het is enkel voor mijn zielerust. ’s Avonds gaan we naar ‘De Kollega’s’ in de Stadsschouwburg. We zijn zelf ambtenaren en hebben de series en films al meerdere keren gezien. We willen eens weten wat ze er van gemaakt hebben. Ons ergeren aan de clichés dat ambtenaren niets zouden uitspoken van een hele dag, doen we al lang niet meer. 😉

Zondag 11 mei is moederdag. Traditiegetrouw gaan we dan naar de moeder van mijn schat taart eten. Of we ook naar mijn moeder gaan is nog niet zeker. Ze zal in elk geval bloemen ontvangen.

De volgende week ben ik opnieuw in verlof. Ik zal de rust kunnen gebruiken. Ook zullen al die foto’s, van al die evenementen, moeten ‘saved-for-web’ en sommige op Flickr en hier geplaatst worden. Ik zal weten wat gedaan. 😆

14 thoughts on “Drukke tijden voor de boeg !

  1. Heel drukke tijden blijkbaar. 😛
    Ik ergerde me vroeger nooit aan de collega’s maar ‘Het eiland’ kon ik niet zien. Dat deed me teveel aan het werk denken. Ik weet niet of ik me er nu wel aan zou ergeren. Misschien erger ik me enkel aan mijn echte collega’s dan die op de planken. 😉

  2. Je zal je zeker niet vervelen! Het Eiland heb ik vorige vakantie samen met de kinderen bekeken. Het was druilerig weer en in de bib zagen we de reeks staan. De kinderen wouden het absoluut zien en wel sàmen (waarom weet ik niet, maar ik moest meekijken). Ik lag niet krom van ’t lachen (de kinderen soms wel), maar de Protput-uitspraak ‘zullen we dat afspreken’ gaat hier nog altijd mee 😉

  3. oei jaah, je weet wat te doen!
    Ik wist vannacht ook wat te doen, en zeker vanmorgen… pfft…. rotweer, en dan een dak met een gat in, echt wel interessant….

  4. @ Stef :
    ‘Het eiland’ zag ik ook graag omdat het niet geen ambtenaren waren. Ik erger me alleen aan de echte … 😉
    @ Kris :
    Ja, hier durven we die woorden ook nog uitspreken. 😆
    @ Blah :
    Ik klaag niet, maar ik heb dan ook geen gat in mijn dak, hé. 😉

  5. Het worden duidelijk weer drukke tijden. :p

    Moest ik al iets verder zitten in mijn start to run programma dan zou ik meelopen met je zus. Wens haar iig veel succes.

  6. Komt dat toneelstuk naar Brugge? Lap, ik wist weeral van niks. Ik ga nu zaterdag wel naar TV tunes, maar dat zag jij al denk ik…(?) Dat is normaal mijn laatste voorstelling van het seizoen.
    En lees ik dat goed dat je na 12 mei nog verlof hebt? Of neen, niet antwoorden, ik wil het niet weten! 😉

  7. @ Linn :
    Volgend jaar dan ? 😉
    Bedankt : ik zal het haar doorzeggen.
    @ Zeezicht :
    Ja, het komt allemaal een beetje vlug na elkaar, maar inderdaad, dat is de bedoeling. Bedankt. 🙂
    @ Elke :
    Ja, mijn schat is aan kaarten geraakt. TV tunes is schitterend ! Je zal veel plezier hebben en een beetje meedoe, hé.
    Ik zwijg in alle talen. 😉
    @ Zapnimf :
    Jammer genoeg, ik zou het je morgen laten weten, kan ik niet komen : het is het 5-jarig Cohiba-feest met Milk Inc en de Romeo’s. Wij zijn de fotografen van dienst … Zeer jammer ! 😥
    @ Madameblogt :
    Ja, er zit variatie in. Ik zal trouw na ieder event (proberen) een postje te zetten. 😉
    @ Menck :
    Merci. 🙂

  8. De vrije tijd uitbuiten zoveel mogelijk. Groot gelijk. Jij bent precies niet iemand die stil kan blijven zitten.
    Ik liep de 20km van Brussel uit, lopend. Een fantastisch gevoel nadien.
    Jammer dat je er niet bij kan zijn op 31 mei.

  9. @ Chelone :
    Ik kan me zeer gelukkig voelen om een hele week niet buiten te komen ook, hoor. 🙂
    Waarom kom je ook de 15 km in Brugge niet doen ? 😉
    Ja, zeer jammer ! 😥

Geef een reactie

