Estafettehoutje.

Auw ! Wat is dat nu ? Een stok tegen mijn bol ! Met een bult op mijn hoofd kijk ik rond en zie dat Osahi staat te grijnzen. Als het van die kant komt, kan ik maar beter gehoorzamen. 🙂

Opeens voel ik nog een tik. Ik zie dat Sententiae het ook tegen mijn knikker heeft geslingerd. Ok, ok, ik begrijp het al. Ik doe het ! 😉

Hier gaan we dan :

1. Grijp het dichtsbijzijnde boek dat meer dan 123 bladzijdes telt.

Ik moest wel naar de boekenkast lopen. Daar steek ik mijn hand uit, grijp en glimlach. Het boek in mijn hand is er een uit mijn favorite reeks : ‘Het veelkleurig land’ van Julian May.

2. Open het boek op pagina 123 en zoek de 5de zin.

Er klonk dit keer een verschrikkelijke begeerte in haar stem en hij probeerde wanhopig haar te gehoorzamen.

3. Post nu de volgende drie zinnen.

Hij begreep nu wat er hier gebeurde. Ze waren bezig hem te testen op latent aanwezige psychische vermogens. Nu was psychokinese aan de beurt.

Dit boek is het eerste van 4. Er zijn daarna 2 overgangsboeken en dan nog 3 in ‘Het Galactisch Milieu’. Ik heb ze al 2 keer allemaal gelezen en wanneer ik eindelijk weer eens een week niets te doen heb, herbegin ik nog eens.  Zeker weten !

Nu rest mij enkel nog dit leuke stokje door te gooien. Ik mik op Stef, Annemie en Elke. Geheel vrijblijvend, natuurlijk.

7 thoughts on “Estafettehoutje.

  1. @micheleeuw
    Dat doe ik morgen met veel plezier! Hier op de pc-kamer heb ik geen Nederlandstalige romans staan – allemaal woordenboeken, naslagwerken, studieboeken en anderstalige romans 😉

  2. @ Melissa :
    Ja, graag. 😉
    @ Annemie :
    Bedankt voor het opvangen. De vraag is : ‘neem het dichtsbijzijnde boek …’, gelijk welk het is. Doe jij maar op jouw manier, dan zal het zeker in orde zijn. 🙂

Geef een reactie

