Films

De films die ik de laatste dagen gezien heb en die mij het meest zijn bijgebleven, zijn de volgende :

 

The Queen‘The Queen’ met een schitterende Hellen Mirren in de titelrol. Het is een film van Stephen Frears en vertelt het verhaal van de clash tussen Koningin Elisabeth II en Premier Tony Blair, vlak na de dood van Princes Diana. Oftewel hoe zelfs een Koningin zich moet aanpassen aan de Moderne Tijd.

 

 

Deja Vu

 

Een andere film is ‘Déjà Vu’ met Denzel Washington. De regie is van Tony Scott. Een vlotte actie/thriller met een schitterende achtervolgingsscéne en een spannend plot. Kan je het verleden veranderen ? Dit is een film die je meer dan eens moet/kan bekijken.

4 thoughts on “Films

  1. De twee afbeeldingen zijn hier niet te zien. Ik zie enkel een rood kruis.

    Ik heb de twee films trouwens nog niet gezien. The Queen wil ik wel nog eens bekijken. Ik zie Helen Mirr wel graag spelen. 🙂

  2. Ha, uw bonneke uit de gazet gaan omwisselen?
    Of is het toeval dat wij ook net The Queen op die wijze verkregen hebben.
    We kenden hem al… van in de cinema.
    De speelt fantastisch, die Mirren.

  3. @ Linn :
    Ja, sorry. Prentjes in een post plaatsen is niet mijn sterkste kant, blijkbaar. Het zijn gewoon de hoezen van de dvd’s.
    Zij is altijd zeer goed, hé. 🙂
    @ Annemie :
    De eerste heb ik nog niet gezien, de tweede ligt hier opgenomen maar nog geen tijd gehad om te kijken. 😀
    @ Zapnimf :
    Het was van het bonnetje. Onze dvd’s zijn bijna nooit duur.
    Ja, ze is (steeds) schitterend. 😉

Geef een reactie

