Gelukkig Verjaardag !

Vandaag is mijn ex-schoonzusje jarig. Ja, ex want blijkbaar is ze sinds maandag officieel gescheiden van mijn broer. Dat het zo vlug is kunnen gaan, die scheiding, heeft te maken met het feit dat ze al jaren (officieel) gescheiden leefden. Dat hebben ze gedaan na het faillissement van mijn broer.

Blijkt dat ook Anne-Sophie, eigenares van de Cohiba, ook vandaag verjaart ! Dus ga ik vanavond 1 (?) gaan drinken op hun gezondheid. Ik denk niet dat mijn broer er zal zijn, dus zal ik kunnen genieten van haar gezelschap, zonder dat hij me schuldgevoelens kan aansmeren.

Mijn schat zit nu op een pensioenviering, op zijn werk. ik weet niet in welke staat hij zal thuis komen of hoe laat. Zal hij nog in staat zijn om mee te gaan ? Gelijk hoe, hij zal niet lang kunnen blijven want hij moet morgenochtend om 8u30 in Oostende zijn om te poseren. Ik daarentegen, kan blijven liggen tot ik wakker word. 😉

4 thoughts on “Gelukkig Verjaardag !

Geef een reactie

