Typisch !

Er zullen weer veel mensen niet gelukkig rond lopen. Ze gaan de hele week werken en het weer is nogal goed. Zaterdagmorgen, bij het opstaan, zien ze dat het regent en alles nat is. Daar gaan de plannen weer ! Daar gaat hun humeur.

Hopelijk houdt het op want wij wilden vanavond naar de Markt van Brugge. Er is een gratis optreden van The Eagles Tribute Band. Dat we graag The Eagles horen en die Tribute Band goed schijnt te zijn, is reden genoeg om eens te gaan kijken en foto’s te nemen. Onze vriend Stef zou misschien ook komen.  Maar niet als het regent ! 😥

Het bezoek, gisteren, was zeer aangenaam. We hebben zitten kletsen en vertellen. Zij over hun verre reizen en ik over mijn familie-perikelen. Mijn schat had voor ‘hapjes’ gezorgd. Amai ! We hebben gegeten dat we rolden ! Zoveel en zo lekker ! Ik ben blij dat we thuis gebleven zijn.

Ik weet niet hoe komt, maar er is hier een en ander veranderd. De blog zelf ziet er nog hetzelfde uit, maar vanaf ‘dashboard’ ziet alles er anders uit. En ik begon het juist gewoon te worden. Komt dit van WordPress zelf of zou Stef zich geamuseerd hebben ? Zitten spelen met je nieuwe computer, jongen ?  😉 Het ziet er niet slecht uit en ik zal terug mijn draai wel vinden …  

17 thoughts on “Typisch !

  1. Blij dat je dat vertelt van dat uitzicht van het blog. Ik maakte mij al zorgen dat ik ergens iets verkeerd had aangeklikt.
    Je vindt wel alles terug, maar het ziet er zo anders uit.
    Het enige waar ik nog niet zeker van ben is foto’s toevoegen aan mijn post. Dat wordt zoeken.
    Raar dat WordPress zomaar dingen verandert zonder iets te laten weten.

  2. Neenee, den Stef heeft zich niet geamuseerd! Het komt van wordpress uit… Ik verschoot mij een bult toen ik deze middag naar mijn blog ging, dacht dat ik mij vergist had… Het went wel, Mich! Met tijd en boterhammen, zoals wij hier zeggen 😉

  3. @ Linn & Moekemicheline :
    Blij dat je het zegt. Ik was al de verkeerde aan het ‘beschuldigen’. 😉
    @ Zeezicht :
    Ja, het zal weer zoeken worden. Wij gebruiken het maar, hé. 🙂
    @ Annemie :
    Alles went, met tijd en stuiten (botenhammen), zoals wij hier zeggen. 😉
    @ Stef :
    Duizend maal excuses ! Ik was te vlug met mijn mening. Met welk vergif zal je me vergeven ? 😆
    @ Veerle :
    Ja, het was typisch weer voor indoor-evenementen. Heeft hij het goed gedaan ?

  4. Hier nog iemand die raar opkeek daarstraks toen op het gewone plaatsje geen foto’s meer konden opgeladen worden. Dan even verder gekeken dan mijn neus lang was en de nieuwe wordpress layout ontdekt. ’t Is idd weer even wennen.

Geef een reactie

