Fini !

Ik ben er al weer vanaf voor deze week : mijn werkweek zit er op ! Ik weet het : het is niet eerlijk. 😉  

Hoe doe ik het toch ? Ewel, ik ga morgen bloed geven. Lief hé, van mij. Maar wel neen. Ik ga 8 keer per jaar : 4 keer bloed en 4 keer plasma of plaatjes. Meer dagen verlof krijg ik er niet voor van Den Staat, dus ga ik niet vaker.

Het zal morgen wel crossen zijn. Ik ga om 14 uur naar mijn garagist om mijn auto eens vluchtig na te zien en een lampje te vervangen. Daarna ga ik naar de keuring met mijn voertuig. Hopelijk kom ik buiten zonder stek. Om 16 uur wil ik in het bloedgeverscentrum zijn, zodat ik bij de eersten ben en zo ook weer vlug buiten ben.

Na het bloedgeven ben ik meestal een beetje zwak, dus vergeef me als ik morgenavond niet te vinden ben in blogland …

5 thoughts on “Fini !

  1. Goed dat er mensen zijn die bloed geven en plasma. Ikzelf heb het nooit gedaan – ik vind dat zoiets niet kan als je medicijnen inneemt!
    Maar chapeau voor degenen die het wel doen! 🙂

  2. @ Moekemicheline :
    Bedankt. 🙂
    @ Zapnimf :
    Een van de weinige voordelen van aan de Staat te werken, voor zolang het nog duurt. 😉
    @ Vandepotgerukte :
    Dat is zo. 😆
    @ Annemie :
    Ik denk niet dat je mag als je medicijnen neemt. Zo doe ik toch iéts voor de Maatschappij, zolang ik dat verlof ervoor krijg. 😉

Geef een reactie

