Shoppen.

ww_banner_4501.gif

Ik zal dan waarschijnlijk een uitzondering zijn, maar aan shoppen heb ik een zeer grote hekel ! Voor mij is dit een noodzakelijk kwaad dat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden.

Ik heb het nogal goed geregeld, zoals gewoonlijk. Mijn schat doet de boodschappen. Hij haalt al de dagelijkse, noodzakelijke dingen in huis. Hij loopt de Delhaize, Aldi, Renmans, bakkerijen, … af, zodat ik steeds mijn favoriete spullen in huis heb. πŸ˜‰

Wat kleren betreft : ik haat kleren passen in pashokjes ! Het transpiratievocht stroomt uit al mijn poriΓ«n, niets past, wat er in die afschuwelijke grote spiegel terug komt ziet eruit als een ballon-met-rekker, … Als het toch moet, dat ik moet passen in een winkel, blijf ik meestal buiten die dingen en vraag aan mijn metgezel of het goed is. Meestal kom ik met lege handen terug thuis. πŸ˜₯ Ik koop soms iets in ‘de boeken’ zoals 3Suisses, Neckermann, Blanche Porte, … Zo kan ik thuis, op mijn gemak passen, keuren, verwerpen of behouden. Mijn lieverd zorgt dan wel voor de retours. Ook krijg ik veel van mijn zus en vriendinnen. Wanneer zij hun kleerkast uitmesten, brengen ze alles naar mij. Daaruit kies ik dan wat ik graag zie en wat ik kan aandoen. De rest gaat naar Spullenhulp. Ik heb 2 overvolle kleerkasten en toch doe ik steeds hetzelfde aan. Typisch vrouw ? πŸ˜†

Sommige dingen zoals tv, dvd, … ga ik zelf halen. Eerst kijken waar ze het hebben. Want eens het besluit genomen, moet ik het direct hebben. Wat inlichtingen krijgen van de verkoper, betalen met de kaart, in de auto zetten en thuis installeren. In minder dan een uur is het meestal geflikt. πŸ˜€

Zo is het nog te doen, hΓ©. πŸ˜‰

Dit is een postje in het kader van wijvenweek. Blijf hier vooral niet hangen, en check ook wijvenblogs.be voor meer van hetzelfde, maar dan helemaal anders.

7 thoughts on “Shoppen.

  1. Mijn zus en mijn mama hebben een gloeiende hekel aan shoppen; je bent dus zeker niet alleen. Zelf vind ik het nog wel meevallen al haat ik het om op drukke dagen te shoppen.

  2. @ Zapnimf :
    Je kan blijven vragen. Ik zal ook volharden in de boosheid door het antwoord niet te veranderen. πŸ˜‰
    @ Zeezicht :
    πŸ˜†
    @ Linn :
    Erg vind ik ook ‘windowshoppen’ : gewoon in de etalages gaan kijken en niets kopen. Wat is het plezier daarvan ?

Geef een reactie

