Humor – Pink Floyd

Hier moet je eens gaan lezen : echte antwoorden op echte vragen, gesteld aan de Touristische Dienst van Australiรซ. Daar hebben ze nog tenminste een zin voor humor. Mochten we dat hier ook maar doen. We zouden veel meer plezier hebben op het werk. ๐Ÿ˜†

We zijn vrijdagavond naar een Pink Floyd-avond geweest. Het was enkel op uitnodiging, ten voordele van een of ander voetbalploegje. We hebben een schitterende avond gehad : steengoede muziek (enkel Pink Floyd) ook te zien op groot scherm, veel ‘oude’ vrienden terug gezien, goed zitten zeveren (zoals vroeger), net genoeg Rodenbach’s (om geen kater te hebben de dag nadien), nunnebillen gegeten (je weet wel half wil, half roze snoep), een speciale coctail gedronken, gelachen, gezongen, gedanst, … Meer moet dat niet zijn, hรฉ ๐Ÿ˜‰

Hier een die een gevoelige snaar raakt : 10 jaar gaat o zo vlug voorbij …

7 thoughts on “Humor – Pink Floyd

  1. Nonnenbillen eten op een Pink Floyd avond: het is eens iets anders. ๐Ÿ˜†
    Efkens zagen aan u oren Mich: nooit nie meer een link plaatsen op een filmke van You Tube. Wreed ambetant. ๐Ÿ˜ฆ Iedere keer een mens op pauze klikt gaat activeer je die link en opent die site. Ik heb het intussen veranderd.

  2. Een hele avond Pink Floyd??
    Langer als een half uur hou ik dat niet vol, geen wonder dat je je ging afleiden met het schrokken van dat rare snoep en een ruime hoeveelheid Rodenbach.

  3. Hmm, nonnenbillen, ik wist niet dat dat zo noemde en ik begrijp de link tussen de benaming en het snoepje niet. Maar dat ligt ongetwijfeld aan mij en mijn gebrekkige kennis inzake de billen van nonnen.

  4. Een feestje met enkel maar Pink Floyd als muziek lijkt me toch net iets teveel van het goeie (en ik ben nochtans een echte PF-fan!). Maar kom, als er onvervalste nonnenbillen te grabbel liggen, zou ik ook al es iets door de vingers zien. ๐Ÿ˜€

  5. Maskesvlees heet dat bij ons ๐Ÿ˜€ Superrrrlekker he, ik kan daar ook niet afblijven, da’s pure nostalgie. Pink Floyd daarentegen, zelfs had ik er ooit 2 LP’s van, toch zou ik een ganse avond ook iets te veel van ’t goeie vinden. En Rodenbach? Mjaaaa, maar liever toch een gewoon pintje dan ๐Ÿ˜€ Een Jupilerke met maskesvlees, … kan niet slecht zijn ๐Ÿ˜€

  6. @ Sandrissimo :
    Jaaaaa ! Super lekkere !
    @ Stef :
    Die snoepjes zijn roze … PINK Floyd …
    Wat heb ik verkeerd gedaan ? Ik begrijp het niet. Ik heb de URL onderaan gezet en naar edito gezonden. Meer niet. Dacht ik. Merci voor de aanpassing. ๐Ÿ™‚
    @ Zapnimf :
    Eerste enkele liedjes uit de periode met Sid Barett, de gehele Darkside of the Moon, Wish you were here, … Wij moesten dan weg. Zaaalig ! ๐Ÿ˜‰
    Neen, dat was van die vrienden terug te zien. ๐Ÿ˜†
    @ Linn :
    Zo noemden wij ze toch. Die zijn ROZE-wit en muziek van PINK Floyd. ๐Ÿ˜‰
    @ Menck :
    Het was als een super-lang optreden met lekkers. ๐Ÿ˜€
    @ Blah :
    Ik heb ook nog staan praten en zeveren, dus niet alle nummers even goed gehoord of meegezongen. ๐Ÿ˜†
    Het was zeker niet slecht ! ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

