Foto reportage

Dit is de 2de poging. Gisteren was het weer niet gelukt. De Foto’s stonden overal waar ik ze niet wilde en de tekst kreeg ik er ook niet goed bij. Hopelijk nu beter.

Dit zijn foto’s die ik genomen heb van Kira, na haar sterilisatie. Meer op Flickr. 

  11u42 : Terug thuis, nog in dromenland.

  11u43 : Voor de kachel want ze kan zichzelf niet verwarmen tijdens de volledige verdoving.

  13u42 : Wakker en waar is mijn vriendje ? Bij hem was het leuk de laatste dagen …

  13u50 : Misschien toch niet zo wakker ?

  14u00 : Eerst nog een dutje doen.

  15u12 : Eten ! Wat is dat lang geleden, zeg.

  15u25 : Eerste sprong. Niet volledig gelukt.

  17u50 :  Hoezo ik mag niet naar buiten ?

  18u10 : Dan wil ik spelen !

Ik ben blij dat ze het goed doorstaan heeft. Gisterenochtend was ze alweer helemaal zichzelf. 🙂

13 thoughts on “Foto reportage

  1. LIEF! en ze zijn zo ontzettend aandoenlijk als ze iets mankeren, mijn hart loopt dan helemala OVER van liefde voor ze … mooie fotoreportage Michelle …♥…

  2. Ocharme dat beestje, wreed maar uiteindelijk bespaart het haar ook veel ellende… Onzen Ozzy was al helemaal wakker en bekomen toen ik hem indertijd ophaalde bij de dierenarts, hij heeft anderhalve dag een beetje raar gelopen en dat was het dan. Voor katers is dat veel minder ingrijpend hé.

  3. @ Lia :
    Bedankt. Ja, ik heb een traantje gelaten, zoals altijd wanneer ze zo rond strompelen. BTW mijn naam is Micheline 😉
    Merci voor de link. 🙂
    @ Stef :
    Thanks. Er staan er meer op Flickr, zoals je gezien hebt. 😉
    @ Sandrissimo :
    Ik haal ze op waneer ze nog volledig slapen. Ze worden dan thuis wakker in hun vertrouwde omgeving met mij in de buurt. 😉 Anderhalve dag ? Toyah was na enkele uren er weer volledig door en Kira was volledig wakker voor we gingen slapen.
    @ Zeezicht :
    Ja, daarom. Zij is het al helemaal vergeten. 🙂
    Ik wilde de 1ste foto links met de tekst rechts, de volgende foto rechts en de tekst links, en zo verder geschrankt … Na 3 uur heb ik het opgegeven : ik was bloedzenuwachtig en razend ! De volgende dag dan maar heel gewoon gedaan. 😉

Geef een reactie

