The 4400.

Ik ben zojuist in het bezit gekomen van ook de derde reeks van ‘The 4400’. 🙂

De eerste 2 zijn al op tv gekomen. Het gaat als volgt : in de loop van 60 jaar werden 4400 mensen ontvoerd. Ze zijn allemaal op hetzelfde moment terug gekomen. De FBI weet niet wat aan te vangen met deze mensen en na grondig onderzoek worden ze vrij gelaten. Blijkt dat sommige (of allemaal ?) een speciale gave mee gekregen hebben. Wat zou hiervan de bedoeling zijn ? …

Het mooie aan die serie is dat het ‘zou’ kunnen. Het is niet volstrekt bij de haren getrokken. De personages zijn echt en menselijk. Stel dat zo iets gebeurd (met jezelf). Hoe zou jij reageren ? Een intrigerend gegeven.

Dat het goed in elkaar zit en zeer goed geacteerd, spreekt voor zich. Ik zou anders niet blijven kijken, hé. 😉

En ja, Vandepotgerukte, ik zal de vorige afleveringen nog eens herbekijken, om weer volledig mee te zijn. 😆

8 thoughts on “The 4400.

  1. @ zapnimf :
    Welkom terug !
    Ik heb nog maar kleine stukjes gezien, maar het beloofd de moeite te zijn. 🙂
    @ Madameblogt :
    Elk zijn ding, maar het speelt zich af in de tegenwoordige tijd. Zonder ruimteschepen of -mannetjes.

  2. Ik koop regelmatig dit soort series op DVD en zie ‘The 4400’ er ook steeds tussen staan. Ik wist niet waarover dit gaat, zag het ook nog nooit op TV. Maar nu ik dit lees klinkt het echt iets voor mij! Bedankt voor de tip!

  3. @ Niklas :
    Welkom op deze blog.
    Graag gedaan ! Zeker eens kijken. Ik vind het de moeite. 🙂
    @ Zeezicht :
    Het blijft spannend tot het einde ! 😉
    Wat is SF ? Ruimte-avonturen, ok. Maar alleen ‘speciale gaven’ ? Niet echt, vind ik.

Geef een reactie

