Opgevangen !

Dit is een (laat) opgevangen bruidsboeket, in het wilde weg geworpen door Annemie in haar post ‘Portret in Sepia’. Dit stokje bestond erin enkele foto’s ‘uit de oude doos’ op de blog te zetten. Ik vond het een leuk idee omdat de oude kiekjes nog eens daglicht zouden zien. 

Hier denk ik 5 jaar te zijn. Toen waren er nog echte zomers ! 🙂

img.jpg

Dit is 1970, vermoed ik. Als 10-jarige op de foto met mijn ouders, zus en broer. Ik sta links met die hatelijke kniebroek-met-kousen aan. 😦

img_0001.jpg

1976. 16 jaar. Klaar om de hele wereld aan te pakken ! 😉

img_0002.jpg

Links : 1981. De Haan. Klaar om een wandeling te maken nabij en op het strand. Keurig met rijbroek en -laarzen.

Those were the days !

img_0004.jpg

img_0003.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Rechts : 1983. Zonder zadel, in jeans, op blote voeten, … Onnozel doen.

Ken je me ? 😆

Dit heeft bloed, zweet en tranen gekost want de foto’s wilden niet komen waar ik ze wou ! Toch de moeite om te doen, niet ? 😉

7 thoughts on “Opgevangen !

  1. Dat heb je goed gedaan – ik moet toegeven, toen ik de foto’s op mijn blog zette had ik ook problemen! Het ging niet vanzelf… 😉
    Ik moest glimlachen bij jouw foto van 1976 – en ik ging terug in het verleden, down memory lane, want gisteren op de middag exact 32 jaar geleden was ik voor het eerst in, hoge ‘barensnood’… Een dag die ik niet vlug zal vergeten!
    Toch nostalgisch die foto’s uit de oude doos…mooi!

  2. Leuk om dat eens te zien.
    Uw broer had nogal flaporen zeg! 😉
    Maar goed dat je erbij verteld dat die laatste foto ook jij is. Uw haar! Zo kort. Zo ken ik je niet hoor. 😯

  3. hahahaha Stef Flater: dank zij uw opmerking gaat nu iedereen die mens zijn oren bestuderen op die foto! Ik toch in ieder geval, hahahahaha!
    Leuk he die foto’s! Je bent dus maar een ietsiepietsie ouder dan ik, je hebt de leeftijd van mijn broer 😀

  4. @ Annemie :
    Bedankt. Proficiat aan moeder en kind ! 🙂
    @ Madameblogt :
    Thanks ! Nu zijn ‘the days’ ook niet slecht, maar anders 😉
    @ Stef :
    Ik zal de fotoboeken eens boven halen wanneer je nog eens komt. 😀
    Ik zal eens een blog wijden aan mijn broer zijn oren 😆
    Ik heb mijn haar al in alle lengtes, krullen en kleuren gehad.
    @ Blah :
    Ja, mijn broer zijn oren … Uuuuren plezier hebben we er mee gehad, mijn zus en ik. 😆
    Ik dacht al dat we ongeveer dezelfde leeftijd hadden. Ik iets ouder is geen probleem 😉
    @ Zeezicht :
    Merci. Zo is dat! 🙂
    @ Moekemicheline :
    Dank je ! Ja, veel heb ik er niet : ik was het 3de kind …

Geef een reactie

